Taru sormusten herrasta -tähti kritisoi uutta versiota

Amazon voitti hiljattain tarjouskilpailun kuvata uudelleen J. R.R. Tolkienin teoksen Taru sormusten herrasta. Kilpailu oikeuksista oli kova, eivätkä uusien tekijöiden paineet ole vielä ohi. Peter Jacksonin ohjaaman leffasarjan ärhäkkää Gimliä ja Indiana Jones -leffojen hersyvää Sallahia näytellyt John Rhys-Davies on jo esittänyt mielipiteensä koko ajatuksesta.

Arvostettu brittitähti ei säästellyt sanojaan tuoreessa haastattelussaan:

- Heillä [Amazonilla] on rahaa [sarjan] tekemiseen. Vaan se minua vähän hämmästyttää, miksi oikein tarvitsemme Taru sormusten herrasta -televisiosarjan? Olen varma, että taustalla on täysi rahanahneus - tarkoitan niitä valtavia summia, mitä he saavat verkossa pelaamisesta ja muusta tämänkaltaisesta, se on häpeällistä. Tarkoitan, että Tolkien-parka varmasti pyörii haudassaan.

Sarjan kustannusten on arveltu kipuavan jopa miljardiin dollariin, ellei sen ylitsekin. Sen sisällöstä ei vielä ole tarkempaa tietoa selvillä, mutta sen uumoillaan kuitenkin sijoittuvan tapahtumiin ennen Sormusten ritareita. Myös erillisestä spinoff-sarjasta on liikkunut huhuja.

Lähde: Independent

Kuva: New Line Productions/Lord of the Rings: The Two Towers

R. Isoviita 16.11.2017 klo 14:17

Toisellekin Tom Cruisen kasarileffalle jatkoa?

Top Gun: Maverick on tulossa ensi-iltaan 2020.

Kolmas Ihmeotukset-leffa viivästynee

Ei ehdikään ensi-iltaan vielä 2020?

Ghostbusters-näyttelijä toiveikkaana jatko-osan roolituksen suhteen

Uusi Haamujengi-raina tulossa 2020.

Glass ensi-illassa: Leffantekijä laittoi itsensä likoon

Miljoonia omasta pussista.

Klassikkoleffan uusi versio jäihin?

Disney-leffa menetti jälleen ohjaajan.