Taru sormusten herrasta -tähti kritisoi uutta versiota

Amazon voitti hiljattain tarjouskilpailun kuvata uudelleen J. R.R. Tolkienin teoksen Taru sormusten herrasta. Kilpailu oikeuksista oli kova, eivätkä uusien tekijöiden paineet ole vielä ohi. Peter Jacksonin ohjaaman leffasarjan ärhäkkää Gimliä ja Indiana Jones -leffojen hersyvää Sallahia näytellyt John Rhys-Davies on jo esittänyt mielipiteensä koko ajatuksesta.

Arvostettu brittitähti ei säästellyt sanojaan tuoreessa haastattelussaan:

- Heillä [Amazonilla] on rahaa [sarjan] tekemiseen. Vaan se minua vähän hämmästyttää, miksi oikein tarvitsemme Taru sormusten herrasta -televisiosarjan? Olen varma, että taustalla on täysi rahanahneus - tarkoitan niitä valtavia summia, mitä he saavat verkossa pelaamisesta ja muusta tämänkaltaisesta, se on häpeällistä. Tarkoitan, että Tolkien-parka varmasti pyörii haudassaan.

Sarjan kustannusten on arveltu kipuavan jopa miljardiin dollariin, ellei sen ylitsekin. Sen sisällöstä ei vielä ole tarkempaa tietoa selvillä, mutta sen uumoillaan kuitenkin sijoittuvan tapahtumiin ennen Sormusten ritareita. Myös erillisestä spinoff-sarjasta on liikkunut huhuja.

Lähde: Independent

Kuva: New Line Productions/Lord of the Rings: The Two Towers

R. Isoviita 16.11.2017 klo 14:17

Tässä syy, miksi Julia Robertsia ei enää nähdä romanttisissa komedioissa

Roberts oli lajityypin kysyttyjä tähtiä.

Cate Blanchett puolustaa kiisteltyjä näyttelijävalintoja

Voiko transseksuaalia esittää vain transseksuaalinen näyttelijä?

Jos Aquaman-leffa on huono, tässä ei ainakaan ole syy

Ohjaaja vastasi palautteeseen.

Bruce Willisin ja Adrien Brodyn tähdittämän sotaleffan ensi-ilta peruttiin yllättäen

Taustalla kiinalaisnäyttelijättären katoamiseen liittyvät syyt.

Sylvester Stallone jälleen supersankarielokuvaan

Näyttelijän uusi tuotantoyhtiö haalii projekteja.