Etusivu Foorumit Ylläpito ja tekniikka Virheitä tykityksessä

Artikkelit
    • #150777
      Vilperi
      Osallistuja

Avataan nyt tämäkin vanha ketju, kai tällekin on tarvetta. (Itselle ainakin:))
      Lisäsin juuri leffan The Limit Of (2018), Leffan luettelo näyttelijöistä on virheellinen, alla on oikea. Yritin laittaa leffan uudestaan, mutta ei enää hyväksynyt.

Laurence O’Fuarain
      Des Carney

• #150806
      Arz
      Osallistuja

Tämän keskustelun meinasin itsekin tehdä jossain vaiheessa, mutta Vilperi ehti ensin 👍

Tällä hetkellä en enää itse pysty korjailemaan näitä virheitä täällä uudessä tykissä, joten mennään tällä tyylillä sitten vuoden 2018. En nyt tiedä miten linkityksen saa tässä foorumissa toimimaan, joten se vielä puuttuu.

Avatar: The Way of Water
      Käsikirjoittajiin Rick Jaffa, Amanda Silver, Shane Salerno.
      Näyttelijöihin Brendan Cowell, Jamie Flatters, Britain Dalton, Trinity Jo-Li Bliss, Jack Champion, Bailey Bass, Filip Geljo, Dileep Rao, Matt Gerald.
      Pois Michelle Yeoh.
      Kesto 192 min.

Länsirintamalta ei mitään uutta (2022)
      Näyttelijöihin Moritz Klaus, Adrian Grünewald, Thibault de Montalembert, Devid Striesow, Andreas Döhler.
      Pois Peter Sikorski, Anton von Lucke.
      Kesto 148 min.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania
      Näyttelijöihin David Dastmalchian, Katy O’Brian, William Jackson Harper, Bill Murray, Corey Stoll.
      Kesto 124 min.

Black Panther: Wakanda Forever
      Näyttelijöihin Mabel Cadena, Julia Louis-Dreyfus.
      Pois Curtis Bannister, Shiquita James.

Noelle: Joulupukin tytär
      Näyttelijöihin Kingsley Ben-Adir, Jay Brazeau, Maceo Smedley, Diana Maria Riva, Michael Gross.
      Kesto 100 min.

Näihin pitää päivittää kansi. Olin ne jo aiemmin päivittänyt, mutta olivat nollautuneet uuteen tykkiin siirryttäessä.

Indiana Jones and the Dial of Destiny
      The Super Mario Bros. Movie

Tässä elokuvia joista on tykissä kaksoiskappaleet. Merkkasin ne noin aikoinaan jotta löytyvät helpommin. Jos poistaminen onnistuu nyt uudessa tykissä.

Until the Light Takes Us (poistettava)
      Tyttösi sun ja mun (poistettava)
      Happiest Season (poistettava)
      Erotic Ghost Story (poistettava)
      Cohen and Tate /POISTETTAVA

• #150818
      leffatykki
      Avainmestari

Taisin huomata että tiedot heitti hieman imdb:n vastaavista, joten korjasin jo syöttäessä, mutta tässä vielä että voit varmistaa: https://www.leffatykki.com/elokuvat/the-limit-of/

• #150822
      leffatykki
      Avainmestari

Avatar, korjattu: https://www.leffatykki.com/elokuvat/avatar-the-way-of-water/

Länsirintamalta 2022 korjattu: https://www.leffatykki.com/elokuvat/lansirintamalta-ei-mitaan-uutta-2022/

Antman, korjattu: https://www.leffatykki.com/elokuvat/ant-man-and-the-wasp-quantumania/

Black Panther, korjattu: https://www.leffatykki.com/elokuvat/black-panther-wakanda-forever/

Noelle, korjattu: https://www.leffatykki.com/elokuvat/noelle/

Indiana, päivitetty kansi: https://www.leffatykki.com/elokuvat/indiana-jones-5/

Mario, päivitetty kansi: https://www.leffatykki.com/elokuvat/the-super-mario-bros/

Ja nämä kaikki tuplat poistettu:

Until the Light Takes Us (poistettava)
      Tyttösi sun ja mun (poistettava)
      Happiest Season (poistettava)
      Erotic Ghost Story (poistettava)
      Cohen and Tate /POISTETTAVA

Kiitos!!

• #152045
      Osallistuja

Meg 2: The Trench – leffaan voisi lisätä genreksi komedian.

• #152048
        Osallistuja

Meg 2:n kohdalla taitaa olla vähän sama kuin esim. Tappava ase -leffasarjassa. Yleisesti se on liitetty toimintakategoriaan, vaikka huumorilta ei näitä katsoessa oikein voi välttyä.

Toimintagenressä on aika paljon tällaisia. Myös The Flash (2023) on omasta mielestäni selvästi huumoripitoinen pläjäys, mutta kun ei sitäkään vars. komediana ole missään markkinoitu, en näe syytä lisätä ko. lajityyppiä elokuvalle vain Leffatykissä.

• #152107
      Osallistuja

About Time-leffalla (2013) on suomenkielinenkin nimi: Oli aikakin.

• #152128
      Vilperi
      Osallistuja

Korjataan virhe ennen kuin sitä tuleekaan. Olen tehnyt lisäyksen sarjasta The Morning Show: 1. tuotantokausi, ja merkinnyt siihen ohjaajaksi Mimi Leder. Sarjan jaksoilla on kuitenkin useampia ohjaajia, tässä luettelo muista ohjaajista.
      David Frankel
      Lynn Shelton
      Tucker Gates
      Roxann Dawson
      Michelle MacLaren
      Kevin Bray

• #152138
        Osallistuja

About Time ja The Morning Show fiksattu.

• #152288
      Brutus
      Osallistuja

Tota noin, tuon viimeisimmän arvostelun kanssa on näköjään käynyt joku ihme fiba ja siinä on osa kappaleista tullut kahteen kertaan. Saatteko tuon korjattua vai pistänkö itse korjatun version eetteriin?

• #152304
        Osallistuja

Ylimääräiset kappaleet ovat nyt poissa.

• #152306
        Brutus

kiitän

• #152481
      Osallistuja

Se on jännä et aina kun lisään uuden leffan, siinä on jokin virhe tai siitä unohtuu jotain oleellista (kuten tässä tapauksessa). Eli Anyone But You (2023) -komedialle unohtui antaa miespääosan näyttelijän nimi joka on siis Glen Powell. Sopivaa kuvaa en löydä et joku saa sit pistää halutessaan.

• #152492
        Osallistuja

Täydennetty ja lisäsin samalla trailerin.

• #152528

Kiitti! =)

• #152540
      Arz
      Osallistuja

Kyllä isä osaa- elokuva viiva oikeaan kohtaan Kyllä isä osaa -elokuva

Civil War kansi

• #152551
      Miihkali
      Osallistuja

Viimeksi ostettuja levyjä -lankaan lähettämäni viestit voisi yhdistää olennaisilta osiltaan yhdistää. Kuvat 3. viestistä 1. viestiin vastaavien tekstikappaleiden kohdalle. Viestit 2 ja 3 voi tämän jälkeen poistaa kokonaan.

Luet parhaimillaan 10 vastausketjuja
  • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.