Leonardo DiCaprio kiinnostui Painajaiskujasta

Leonardo DiCaprio nähdään tänä vuonna - parin vuoden tauon jälkeen - jälleen valkokankailla. Quentin Tarantinon Once Upon a Time in Hollywoodissa hiipuvaa näyttelijätähteä esittävä DiCaprio ei kuitenkaan ole itse hiipuva tähti, sillä hänellä on useita roolikiinnityksiä työlistallaan ja lisää on tulossa.

Ohjaaja Guillermo del Toron suunnitelmissa on kuvata uusi versio 1940-luvun lopun rikoselokuvasta Painajaiskuja eli Nightmare Alley. Film noir -alagenreen niputettavan alkuperäisen Painajaiskujan päärooleissa nähtiin oman aikansa supertähdet Joan Blondell ja Tyrone Power. Tuo leffa kertoo mentalistista, joka huijaa onnistuneesti ihmisiä, kunnes hänen lähipiiriinsä kuuluva henkilö kuolee hämärissä olosuhteissa.

Del Toro on kirjoittanut yhdessä Kim Morganin kanssa uuden leffaversion käsikirjoituksen ja nyt sen roolitus on käynnissä. Leonardo DiCaprio tiettävästi neuvottelee leffan yhdestä pääroolista. Neuvottelujen tuloksen voi odottaa varmistuvan lähiaikoina, sillä elokuvan kuvausten pitäisi alkaa syksyllä.

Lähteet: Variety, Indiewire, ScreenRant

Kuva: Sony/Once Upon a Time in Hollywood, 2019

R. Isoviita 24.04.2019 klo 18:24

Solo: A Star Wars Story -leffalle halutaan jatko-osa

Viime vuoden floppeihin kuuluneella leffalla on sittenkin ystäviä.

Tarantinon uusimmalle annettiin aplodit seisten

Cannes’n elokuvavieraat ovat nähneet Once Upon a Time in Hollywoodin.

Schwarzeneggerin kimppuun hyökännyt ei joudu syytteeseen

Toimintatähden päälle karattiin viikonloppuna.