Russell Crowelle ehdotettiin pahisroolia Deadpool 2:ssa, mutta näin siinä kävi

4.7.2018 23:25

Rob Liefeld, joka tunnetaan mm. työstään Marvel-sarjakuvien The New Mutants (Uudet Mutantit) ja Deadpool parissa, on paljastanut yksityiskohtia Deadpool 2:n valmistelusta. Toukokuussa ensi-iltaan tulleen leffan pahiksena nähtiin Josh Brolin (kuvassa), jonka esiintymistä Cablena on yleisesti kehuttu. Cableksi oli ehdolla kuitenkin myös muita isoja nimiä.

Rooliin mietittiin mm. Brad Pittiä ja Liam Neesonia. Liefeld, jonka sarjakuvien pohjalta Deadpool 2:ta tehtiin, innostui haaveilemaan myös Russell Crowen näkemisestä roolissa niin, että kirjoitti ajatuksensa julki Twitterissä. Tarkalleen ottaen hän kirjoitti, että Crowen pitäisi koe-esiintyä tätä osaa varten. Kaiken huipuksi hän linkitti Crowen virallisen Twitter-tunnuksen tekstiinsä.

– Se ei ollut kovin hyvä juttu, koska sain siitä paljon huutoa. Heräsin – koska hän asuu Australiassa – siihen, että Russell Crowe tokaisi: ”Koe-esiintyä sitä varten?!” Ja managerini selitti minulle, että Russell Crowe ei koe-esiinny rooleja varten, joten olin tavallaan loukannut häntä. Ja minä sitten olin siihen, että: ”Anteeksi! Cablea ei vielä ole valittu, joten minä vain tein tällaisen ehdotuksen.” Ja sitten puhelimeni soi, eli saatoin saada tai en [leffan tuotantoyhtiöstä] jonkun tunnin verran huutoa, Liefeld kuvailee tapahtumia värikkäästi Colliderin paneelihaastattelussa (n. 14 min kohdilla).

Lähteet: Collider, ScreenRant

Kuva: 20th Century Fox/Deadpool 2, 2018