Niille jotka etsivät elokuvista väkivaltaa, tissejä, mautonta huumoria ja vähän lisää väkivaltaa.

18.10.2005 17:55

Alkuperäinen nimi:Rock 'n' Roll Frankenstein
Valmistusvuosi:1999

Rock ’n’ Roll Frankenstein on elokuva josta on puhuttu ja paljon. Eikä todellakaan syyttä.

Juoni niin yksinkertainen kuin vain mahdollista: nilkki levy-yhtiön pomo tarvitsee talliinsa varman menestyksen tai on mennytä. Hän keksii keinon ja saa avukseen nekrofiilin serkkunsa, jonka kanssa he saavat kasattua kaikkien kuuluisien rokkareiden ruumiinosat (esim. Hendrixin kädet ja Elviksen pää). Yksi osa puuttuu vielä: penis! Tämä osa oli tarkoitus hankkia Morrisonilta, mutta sattuu pieni onnettomuusa ja monsteri saakin Liberacen lemmenkalun. Tästä ongelmat alkavatkin kun monsteri haluaa naisia, mutta mulkku haluaa miehen peräreikää. Huh! Johan on idea.

Elokuva on tehty hyvin pienellä budjetilla mikä näkyy kaikessa. Näyttelijät ovat melkolailla huonoja, tehosteet paikoitellen hirvittäviä ja elokuvan musiikki puoleen ei ole voitu panostaa kunnolla. Tämä seikka häiritsi ainakin minua vaikka DVD:llä ekstroissa onkin musiikkivideo. Elokuvan tehosteet ovat sentään vähän parempia ja väkivaltaa riittää kyllä.

Rock ’n’ Roll Frankenstein on tehty juuri niille katsojille jotka etsivät elokuvista väkivaltaa, tissejä, mautonta huumoria ja vähän lisää väkivaltaa. Tämä voisi olla Troma-elokuva, mutta ei kuitenkaan ole. Outoa.

nimimerkki: Daniel Baldwin

Arvosteltu: 18.10.2005