Tällainen on Get Out -hitin luoneen Jordan Peelen tuleva leffa

10.12.2018 23:09

Kauhuelokuvallaan Get Out sekä suuren yleisön että kriitikot puolelleen voittanut Jordan Peele työstää uutta elokuvaa. Us-niminen leffa tulee Get Outin tapaan olemaan sekä hänen käsikirjoittamansa että ohjaamansa. Luvassa on jälleen kauhua.

Peelen uusimmasta on tähän asti kuulunut toistaiseksi vain vähän. Elokuva on kuitenkin tulossa ensi-iltaan jo maaliskuussa 2019. SlashFilm-sivuston mukaan rainan synopsis kuuluu näin:

Äiti (Lupita Nyong’o, kuvassa – kuva ei liity leffaan) ja isä (Winston Duke) vievät lapsensa rantahuvilalleen, odottaen rentoa yhdessäoloa ystävien kanssa (mm. Elisabeth Moss). Mutta yön laskeuduttua, heidän seesteytensä vaihtuu kireydeksi ja kaaokseksi, kun eräät kutsumattomat ja mieltä järkyttävät vieraat saapuvat.

Nyong’o ja Winston Duke ovat tuttuja mm. Black Panther -elokuvasta, Moss puolestaan tähdittää mm. kiiteltyä The Handmaid’s Tale -sarjaa. Vaikka leffan synopsis jättää vielä paljon arvailujen varaan, Peele on itse kertonut pyrkivänsä jälleen kirjoittamaan sellaisen elokuvan, minkä hän itse erityisesti haluaisi nähdä ja minkä seurassa hän viihtyisi.

Lähteet: SlashFilm, GeekTyrant

Kuva: Getty/John Phillips