Peter Pan ja paluu Mikä-Mikä-Maahan

Alkuperäinen nimi:Return to Never Land
Valmistusvuosi:2002
Pisteytyksiä: 81
Tarkka arvio: 2.24

Häijy kapteeni Koukku on taas vauhdissa! Hän lentää merirosvoineen ja laivoineen keskelle Lontoon yötä ja kaappaa mukaansa Leenan tyttären,
Jaanan. Ennen kuin Jaana ehtii silmäänsä räpäyttää, on hän matkalla outoon paikkaan, jonka hän luuli olevan mielikuvituksen tuotetta: Mikä-mikä-maahan! Mutta sielläpä on itse Peter Pan, joka aikoo tehdä tyhjäksi kaikki kapteeni Koukun keljumaiset suunnitelmat. Lennähdä sinäkin mukaan Mikä-mikä-maahan ja Peter Panin jännittäviin seikkailuihin! Helinä-keiju, kadonneet pojat, kapteeni Koukku ja kiltti Simo ovat itseoikeutetusti mukana tässä Disney-klassikko Peter Panin vauhdikkaassa ja iloisessa jatko-osassa!

Arviot

Jo pari tuntia katselun jälkeen sitä miettii, että mihinkä muistilokeroon panin Panin yhdentekevän paluun.

Peter Pan on kieltämättä symppis kaveri, tyyppi, jonka ei koskaan tarvitse varttua aikuiseksi. Peter Panista kertovat elokuvat ovat kuitenkin toista (Mikä-Mikä-)maata ja ailahtelevat laidasta laitaan, eikä mielikuvitukseton ja tylsästi etenevä Peter Pan ja paluu Mikä-Mikä-Maahan todellakaan edusta parasta animaatioviihdettä. Tällä kertaa ilkeä Kapteeni Koukku sieppaa alkuperäisen sankarittaren eli Leenan Jaana-tyttären Mikä-Mikä-Maahan ja pistää murkkuikäisen skeptisyyden […]

Arvosteltu: 09.12.2006

Kommentit & Pisteytykset