Walkerin korvaajat

10.1.2014 10:16

Fast & Furious -näyttelijä Paul Walkerin piti seuraavaksi olla mukana Hitman-toimintarainan uudessa versiossa muutaman muun tuotannon ohella. Walkerin äkillinen kuolema viime marraskuussa muutti luonnollisesti monia suunnitelmia ja hänelle etsitäänkin kuumeisesti korvaajia. Fast & Furious -leffojen tiimoilta on jo kerrottu, että Walkerin kyseisessä sarjassa esittämä Brian O’Conner passitetaan eläkkeelle, joten O’Conneriksi ei näillä näkymin haeta uutta näyttelijää tulevan Fast & Furious 7:n jälkeen.

Toimintaelokuva Hitmanin pääosaan havitellaan Film School Rejects -sivuston mukaan Rupert Friendiä, joka on esittänyt Isänmaan puolesta -sarjassa tarkkatähtäimistä CIA-agentti Quinnia ja nähdään myös nyt sunnuntaina Nelosella esitettävässä Renny Harlin -rainassa Viiden päivän sota. Britanniasta lähtöisin oleva Friend korvaisi Walkerin Hitmanissä kaljupäisenä agentti 47:nä. Elokuvan juonesta ei ole vielä hiiskuttu suurelle yleisölle mitään, mutta uuden Hitmanin on tarkoitus käynnistää uudelleen se, mitä Timothy Olypanthin tähdittämä ja Xavier Gensin ohjaama ranskalais-amerikkalainen yhteistuotanto aloitti jo 2007.

The Hollywood Reporter puolestaan tietää, että X-Menien Kyklooppina kovistellut ja Lumottu-satuelokuvan prinssinä hurmannut James Marsden olisi vahvana ehdokkaana Paul Walkerin paikalle The Best of Me -kirja-adaptaatioon. Romanttisen draaman keskiössä on pikkukaupungin koulussa toisiinsa vetoa tuntenut pari, joka kohtaa toisensa uudelleen vuosia myöhemmin. Elokuvan naispääosaan on ollut pitempään kiinnitettynä Michelle Monaghan (mm. Source Code) ja sen tuottaa Relativity Media.

Kuva: Atlantic Film (Viiden päivän sota), BVI Finland (Lumottu)