Etusivu Foorumit Legendaloota Päivän pulinat Vastaa aiheeseen: Päivän pulinat

dbgirl
Osallistuja

Mulla ei ole koskaan ollu älykännykkää, mutta pian alkaa olemaan melkein mahdoton olla ilman. Kaikki ajetaan nettiin. En voi esim tietystä vaatekaupasta lunastaa saamiani alennuskuponkeja koska toimivat vain mobiilisti. Ei edes omien tietojen antaminen riitä. Toki voisin käyttää heidän nettisivujaan mutta en mahdu standardikokoon ja mun on pakko sovittaa vaatteita. Joku tietenkin sanoi et käy etukäteen sovittamassa ja osta sit netistä. Mut kun vaatteissa on yksilöllisiä eroja. Joissain irtoo esim. helpommin lankoja kuin toisesta. Haluan valita juuri sen mistä pidin. Ihmiset turhautuvat minulle koska muille voi lähettää whatsappissa viestin ja on niin KAUHEAA lähettää se yksi tekstari yksittäiselle ihmiselle. Syrjäytymistä tapahtuu tahtomattaankin. Tähän mennessä olen pitänyt sitä hyödyllisenä lähinnä aikataulujen tarkistamiseen, mutta esim tänään käydessäni äidillä soittaminen pizzeriaan ei käynyt vaan olisi pitänyt tilata netistä tai käydä paikanpäällä tilaamassa (on rakennuksen alakerroksessa). Jäi sitten pizza ostamatta, tarvi sinnekään rahaansa viedä. Minua huvittaa ja surettaa samaan aikaan kun menen ratikassa tai missä tahansa niin ihmiset tuijottaa älyluuriansa. Minä katselen maisemia tai vaihtoehtoisesti nukun. Se on hyvää lepotaukoa silmille ja aivoille. Ihmiset on niin kiinni niissä ettei ruokapöydässä tai missään osata olla ilman, tulee todella töykeä olo ihmisistä kun veljeni ex-tyttöystäväkin oli pöydässä aina sen luurin kans eikä tahtonut saada puhuttua kun netissä oli jotain niin kiinnostavaa. Pistäkää ne luurit edes syömisen ja vierailun ajaksi pois. Ja varsinkin ajaessa! Minua on netti ja uutiset ahdistanu yli 10 vuotta, välillä pidän taukoa mut uutisilta on mahdoton välttyä kokonaan. Keskitynkin lähinnä leffojen/sarjojen katsomiseen ja musan kuunteluun – ja niiden arvostelemiseen. Face on petollinen paikka, myöhästyn joka kerta kuntouttavasta työtoiminnasta koska olen selannu sen loputonta virtaa. Pari viikkoa sitten minulla oli erikoinen tilanne kun netti ei meillä toiminu pariin päivään liittymän vaihdoksen vuoksi. Tuli vähän sellainen olo että mitäs nyt. Vietän joka päivä useita tunteja netissä, joko pelaten tai muuten. Kun siellä on viihtynyt vuodesta 2006 saakka niin sellainen pohja kun lähtee alta niin olo oli todella hämmentynyt ja tyhjä. Ratkaisin asian lainaamalla paljon kirjoja. Lopulta en saanut luettua kuin yhden kirjan ja muut odottavat lukemistaan kun netti alkoi sitten toimimaan.

Lisää luettavaa