Etusivu Foorumit Ylläpito ja tekniikka Kuinka uusi Leffatykki.com pelittää? Vastaa aiheeseen: Kuinka uusi Leffatykki.com pelittää?

#152151
Lassius Clay
Osallistuja

Okei, voin luopua haaveesta päästä minun vanhalle Lassomies-käyttäjätilille, mutta oisko mitään, jos ennen pitkää pääsisi käsiksi kaikkiin kommentteihin ja arvosteluihin (esimerkiksi, no, heitetään nyt vaikka täysin hatusta käyttäjän LASSOMIES kommentteihin ja arvosteluihin), kun niin selvästi viime keväänä luvattiin? Jätin mokomat tallentamatta viime keväänä ihan siinä hyvässä uskossa, että ne kulkeutuisivat mukana uuden maailmanjärjestyksen Tykkiin. Oisko vähän siistiä, kun niihin pääsisi käsiksi.

Ei ne mitään elokuvajournalismin Pulitzer-palkittua tekstiä ehkä ole ja surkeinkin elokuva, josta olen kirjoittanut, on arvokkaampi kuin se lyttäys, jonka siitä olen kirjoittanut, mutta en minä niitä olisi kirjoittanut, jossen olisi tallentanut niihin jotain itsestäni. Ehkä jopa sellaista mihin haluaa palata myöhemmin.

Oisko vähä siistiä. SIIDEÄ.

Olen parasta malttiani harjoittanut uuden saitin kanssa ja halunnut toivoa, että tässä olisi elokuvaharrastajan uuden elysionin perusta, mutta vanhasta Tykistä täytyy sanoa, että niin autioutunut kuin se olikin huippuvuosiinsa verraten, se antoi mulle syyn kirjoittaa elokuvista edes jotain – olkoon kuinka amatööritasolla tahansa. Koska motivaatio kirjoittaa elokuvista on laskenut, on niiden kuluttamisestakin tullut… no, nimenomaan kuluttamista. Passiivista. Kokemukset unohtuvat. Ja kirjoitustaito rapistuu siinä sivussa.

Tässä ois mahdollisuus palauttaa elinvoima ainakin yhden elokuvaentusiastin harrastukseen – ja mikä parasta: sen voisi tehdä ihan sellaisilla teoilla mitä on jo alun perin luvattukin.
Tietty Twitterissä on kuhiseva elokuvayhteisö, jonne voin siirtää asiakkuuteni, mutta se päivä kun sinne kirjoitan, voin saman tien kirjautua katkaisuhoitoon.

Kuulemiin jälleen ihmiset. (Luen teidän juttuja yhä!)

Lisää luettavaa