Deadpool 3:ssa nähdään muitakin tuttuja naamoja kuin Hugh Jackman

18.5.2023 22:46

Vaikka Hollywoodissa kihisevä lakko saattaa uhata myös kolmannen Deadpool-seikkailun ensi-iltaa, leffan tuotannosta on tihkunut uutta tietoa. Ryan Reynoldsin tähdittämän rainan on lupailtu tuovan Hugh Jackmanin näyttelemän Wolverinen takaisin valkokankaille, mutta Jackman ei ole ainut tuttu Marvel-näyttelijä, joka tekee paluuta vanhaan osaansa.

Sekä kielellään että aseillaan sivaltaa taitavan Deadpoolin alias Waden rakastettua Vanessaa näytellyt Morena Baccarin on niin ikään tulossa takaisin. Deadpool 2:n jälkeen Vanessan paluu näytti epävarmalta, ja Baccarin itse totesi, että asia riippuisi sovittavista ehdoista. Koska uuden elokuvan juonesta ei vielä ole hiiskuttu, jää arvailujen varaan, nähdäänkö Baccarin elokuvan aikana takaumajaksoissa, vai onko Vanessa elvytetty kuviin muulla tapaa.

Aiemmista sarjan elokuvista roolinsa uusii myös Stefan Kapicic. Hän näyttelee Colossusta. Ydinräjähdyksiä aikaansaava Negasonic (Brianna Hildebrand) ja ninja Yukio (Shioli Kutsuna) ovat niin ikään jälleen mukana Deadpool-kuvioissa. Uusina kasvoina heidän rinnallaan nähdään Emma Corrinin ja Matthew Macfaydenin näyttelemät hahmot, joiden nimiä ei ole vielä paljastettu.

Shawn Levyn ohjaaman Deadpool 3:n ensi-iltaa odotetaan loppuvuodeksi 2024.

Lähteet: Comingsoon.net, Deadline

Kuva: Nordisk Film/Deadpool 2, 2018