Miksi Hugh Jackman palaa Wolverineksi?

27.10.2022 13:54

Kolmas Deadpool-sooloelokuva on tekeillä ja fanien odotukset tietenkin korkealla, sillä jatko-osaan on lupailtu myös toisen X-Men-tähden paluuta rooliinsa. Hugh Jackman on ollut vuosia tiukkana sen suhteen, ettei hän enää Logan-elokuvan jälkeen näyttelisi Wolverinea. Deadpool 3:ssa Jackmanin pitäisi silti olla jälleen kerran useiden fanien rakastama ahmamies.

Ryan Reynolds houkutteli Jackmania paluuseen kauan, ja kiusoitteli kollegaansa hauskaan tyyliinsä aiheeseen liittyen. Jackman antoi hiljattain kuittailusta takaisin mm. kutsumalla Deadpool 3:a Wolverine 10:ksi. Jackman avautui myös mielenmuutoksestaan paluuta kohtaan:

– Menin katsomaan Deadpoolia. Parikymmentä minuuttia vierähti, ja kirosin mielessäni. Se toi mieleeni koko ajan Nick Nolten ja Eddie Murphyn [kasaritoimintakomedian] 48 tuntia. Olen kypsytellyt sitä pitkään. Minulta vain vei pidempään päästä tähän [että olisin elokuvassa mukana Wolverinena].

Jackmanin mukaan hänen kypsyttelynsä vei jopa niin kauan, että Reynolds taisi menettää toivonsa hänen suhteensa. Varsinaisesti hän sitoutui paluuseen vasta tänä syksynä.

Lähteet: Comingsoon.net, MovieWeb, Epicstream

Kuva: SF Studios/Logan, 2017