Etusivu › Foorumit › Legendaloota › Päivän pulinat › Vastaa aiheeseen: Päivän pulinat
En usko tämän vuodatuksen mitenkään vaikuttavan mihinkään, mutta eipä sitten voi jatkossa valittaa, etteikö tästäkin olisi joku joskus jotain sanonut.
Suoraan sanottuna oksettaa tämä nykyajan ihmisten sotahulluus ja militarismikiima. Silloin muutama vuosi sitten kun tuo Ukraina oli vielä uusi juttu, tietty maanpuolustustietoisuuden ja -motivaation yleinen lisääntyminen oli ihan tervettä ja ymmärrettävääkin, mutta nykyään porukka on jo suunnilleen julistamassa totaalista sotaa ja marssimassa Uralille tämän asian takia. Koko Ukraina oli mun mielestä muutenkin vähän sama kuin jotkut hövelit ihmiset “auttaa” villieläinten poikasia luonnossa ja sitten ne kuolee. Ukrainan kohdalla on jo miljoonia ihmisiä arviolta kuollut, silpoutunut tai pakolaisina ympäri Eurooppaa, suhteet on jo Amerikkaankin menty tuhrimaan, ja rahaa on tähän poltettu palanut satoja miljardeja, vaikka koko jutulla ei alun alkaenkaan ollut mitään tekemistä meikäläisten kanssa, ja Ukrainan armeija on nyt jo kuitenkin romahduspisteessä. Viimeisimpänä on nyt sitten tämä esiin noussut ihme verenhimo ja sotahulluus. Tiedä vaikka tästä oikeasti saataisiin joku ydinsota vielä käynnistettyä.
Jos pahin mahdollinen tapahtuu, niin itse ainakin taidan ryhtyä käpykaartilaiseksi, menen vankilaan tai vaikka teloituskomppanian eteen. En todellakaan ala näitä pösilöpoliitikkojen ja sotahullujen sotapelejä pelaamaan tai edistämään. Jos veren näkeminen ja ihmisten tappaminen tuottaa jotain erityisen pervoa nautintoa tai jonkun kehitysmaan kohtalo on niin lähellä sydäntä, suosittelen ihan menemään itse sinne paikan päälle näyttämään miten tosimies sotii.