Etusivu › Foorumit › Legendaloota › Viimeksi luettuja kirjoja, sarjakuvia, ym. › Vastaa aiheeseen: Viimeksi luettuja kirjoja, sarjakuvia, ym.
Ai, Kun kaikki sortuu 2 on tullu pihalle. Ite en oo ainakaan nähny omassa kirjastossa. Pitääpi katsoa.
Tänä vuonna oon lukenu vasta vähän.
Kamala luonto: Ystävyyskirja (luin ystävänpäivän aikoihin) En oo pitäny niistä stripeistä mihin oon törmänny aiemmin lehdissä mut jostain syystä osa näistä kolahti)
Mika Lietzen: 1986
Sarjis sijottuu kyseiseen vuoteen, pikkukylään missä teinipojat pitää hevistä, roolipeleistä ja sellasesta ja mukana on hieman yliluonnollista. Ideana hyvä mutta kokonaisuus jätti vähän parantamisen varaa.
Deena Mohamed: Your wish is my command
Laaja, laajempi, laajin? Tämä käsitti ihan tajuttoman paljon keksittyä historiaa. Tämän maailmassa on siis keksitty pullottaa pullonhenkiä ja niitä sisältäviä pulloja säännöstellään tarkasti. Sarjakuva on omalaatuinen yhdistelmä kuviteltua historiaa, taikalampputarinaa, perhedraamaa, poliittista kommentointia, fantasiaa, scifiä, ihmisoikeusjuttuja, nuorten mielenterveysongelmia. Ainakin noita aiheita siinä oli. Paksu sarjis ku mikä. Tällä hetkellä mulle vuoden paras kirja.
Teen Titans Go! To the Library
No olipas turha sarjis. Varsinkin edellisen tuhdin sarjiksen jälkeen. Vuoden huonoin kirja minulle tällä hetkellä. Idea oli kiva, siis että ne joutuu tarinoiden sisään, mut toteutus oli puolivillaista.
Usagi Yojimbo 4
Kaikista näistä oon tykänny, niin tästäkin. Alku ei tosin napannut.
J.R.R. Tolkien: Roverandom
Tolkienin keksimä satu sille, mitä tapahtui yhden hänen poikansa lelulle joka katosi. Söpöä. Tarina on hauska ja päätön (hyvällä tavalla). Eka loppuun saamani Tolkien-kirja.
Invincible 1 &2
Show on hyvä, sarjis myös. Todella hyvä.
Bananafish 1
Klassikko, jonka olen halunnut lukea jo monta vuotta. Nyt tuli viimein tilaisuus. Tämä antoi vasta ensimakua, pitää lukea lisää että tiedän pidänkö tästä. Ei tämä ainakaan huono ollut.
Stitch-Head the graphic novel
Aivan ihana lasten kauhutarina! Hyvä tarina ja aivan mahtavaa taidetta. Harmi että en sitten pätkääkään tajunnut lopetusta vaikka miten luin sitä uudestaan ja uudestaan.