Parasta huumoria sisältävä paketti, jonka katsoo hyvin mieluusti useammankin kerran.

29.5.2005 13:48

Näyttelijät: ,
Alkuperäinen nimi:Rowan Atkinson Live
Valmistusvuosi:1991

Rowan ”Mr. Bean” Atkinsonin uran alkupuolelle sijoittuva live-taltiointi kuuluu jokaisen Mr. Bean ja Atkinson fanien kokoelmiin. Itselleni tämä oli varsin historiallinen DVD, nimittäin ensimmäinen DVD, jonka olen ikinä hankkinut.

DVD sisältää 12 sketsiä, joista osa oli minulle ennestään tuttuja Mr. Beaniin päätyneinä, kuten legendaarinen Aivastus kirkossa, mutta osa oli täysin ainutlaatuisia. Kaikki sketsit olivat hyvin hauskoja ja aikavierähti siihen malliin, että pituus 60 minuuttia tuntui aivan liian lyhyeltä ajalta. Erityisesti mieleeni jäi muutama erityisen hauska sketsi, kuten Kuuma vastaanotto, Kuolettava selkäsauna, Näkymätönmies, Seurustelun peruskurssi ja Kaverukset matsin jälkeen. Muutkin ovat hyvin hauskoja ja onnistuivat naurattamaan kunnolla.

Rowan Atkinsonin verbaalihauskuus ja uskomaton vitsinheittokyky ovat tämän esityksen kantava tekiä. Ja vaikka Rowan ei olekkaan tässä aivan mykkä hahmo, kyllä hänen puheensakkin osaa tuoda huumoria esiin.

Kokonaisuudessaan parasta huumoria sisältävä paketti, jonka katsoo hyvin mieluusti useammankin kerran. Itse osaan melkein jokaisen sketsin jo ulkoa, mutta silti ne pystyvät naurattamaan aina uudestaan ja uudestaan.

nimimerkki: Sano mitä sanot

Arvosteltu: 29.05.2005