En keksisi mitään hauskaa esim. kuolleisiin sekaantumisesta ja raiskauksesta, mutta kun katsoin tätä, niin en voinut kuin nauraa.

4.8.2005 08:26

Alkuperäinen nimi:ビジターQ
Valmistusvuosi:2001

Olin lukenut tästä elokuvasta aika paljon ja aloin kiinnostumaan entistä enemmän.

Elokuva alkaa, kun perheen tytär käy panemassa omaa isäänsä. Perheen poikaa kiusataan koulussa ja hän kostaa äidilleen hakkaamalla häntä mattopiiskalla. Äiti yrittää kestää hakkaamisen huumeiden avulla, joihin hän saa rahat huoraamalla. Eräänä päivänä joku sälli avaa isän takana olevan ikkunan ja iskee häntä kivellä päähän, jonka seurauksena hän pääsee vierailemaan perheen luona ja tutustumaan perheen arkeen, joka on kuin suoraan helvetistä.

Elokuvan loputtua en voinut kuin töllöttää kuvaputkea ja miettiä, että mitä ihmettä sitä oli tullut taas tilattua, sillä ei tämmöistä olisi saanut edes tehdä, tai ei saisi tehdä näin hauskasti, sillä elokuva on todella hauska. Itse henkilökohtaisesti en keksisi mitään hauskaa esim. kuolleisiin sekaantumisesta ja raiskauksesta, mutta kun katsoin tätä, niin en voinut kuin nauraa, sillä tässä elukuvassa esiintyvä tyhmyys ja huumori on aivan tavatonta. Tämä elokuva ei sovellu kuin murto-osalle ihmisistä, sillä tämä on yksi sairaimpia elokuvia mitä olen nähnyt. Siispä en suosittele tätä elokuvaa kenellekkään, paitsi jollekkin jolla on ”omalaatuinen” huumorintaju. Hullun ja neron välinen raja on kapea, mutta kummalle puolelle Takashi Miiken laittaisin, sitä sain miettiä aika kauan. Mutta kyllä minä hänet neroksi luokittelisin.

nimimerkki: Yazaku

Arvosteltu: 04.08.2005