Marvel-pomo Kevin Feige härnää faneja isosta julkaisusta

Huippumenestyksekäs Avengers: Endgame -sarjakuvaleffa on tulossa Suomessa mm. bluraylle syyskuun 6. päivä. Marvel-hahmojen faneille on luvassa paljon nannaa esim. leffan 4K-julkaisun muassa, sillä sen on tiedotettu sisältävän mm. pilalle menneitä ottoja, ainakin yhden poistetun kohtauksen ja Russon ohjaajaveljesten kommenttiraidan.

Levyjulkaisun edellä Marvel Studiosin johtaja Kevin Feige on kiusoitellut fanikuntaa vielä isommasta paketista.

- Jos teemme suuren, jättiläismäisen Infiniy Saga -boksin, saatamme sisällyttää - oletan, jos aiot käyttää rahaa kaikenkattavaan boksiin, olet fani. Ja siihen tarvittaisiin enemmän kuin pari todella surkeaa kohtausta sinua varten, Feige toteaa.

Hän täsmentää tarkoittavansa niin umpisurkeita kohtauksia, etteivät tekijät ole ikinä halunneet kenenkään joutuvan näkemään niitä. Feigen mukaan tässä vaiheessa he voisivat jo paljastaa näitä häpeän pätkiä yleisöllekin. Itse Feige tunnustaa pitävänsä juuri tällaisista lisukkeista.

Lähde: CinemaBlend

Kuva: Marvel/Disney/ Avengers: Endgame, 2019

R. Isoviita 11.08.2019 klo 19:49

Netflix paljasti The Irishmanin maailmanlaajuiset katseluluvut

Martin Scorsesen elokuva kiinnostaa, mutta...

Clint Eastwoodin uusin elokuva johti haasteeseen

Tuotantoyhtiötä syytetään.

Aladdin-näyttelijöiden erikoinen työtilanne puhuttaa

Nimiosaa elokuvassa näytellyt Mena Massoud valittelee työpulaa, sivuosassa nähty valkoihoinen näyttelijä saa oman sarjan.