Tom Cruisella oli Top Gun -jatko-osaan liittyen erityinen vaatimus

Tom Cruise on tunnetusti niitä harvoja tähtiä, jotka haluavat ja osaavat tehdä näyttäviä stuntteja. Kuten Mission: Impossible -leffasarjassa, myös Top Gun -jatko-osassa yleisöllä onkin lupa odottaa toimintaviihdettä koko rahan edestä.

Cruise vieraili San Diegon Comic Con -tapahtumassa kertomassa Top Gun: Maverickista. Kuten elokuvan trailerista käy ilmi, Cruise lentää roolissaan myös oikeasti. Haastattelun yhteydessä tähti paljasti, että leffaa varten joidenkin hänen kanssanäyttelijöikseen halunneista piti täyttää tietty erityisvaatimus.

Koska Cruise opetteli itse lentämään G-voimien armoilla, piti muiden lentäjärooleissa esiintyvien näyttelijöiden näyttää yhtä vakuuttavilta. Näin ollen rooli lankesi henkilölle, joka pystyi sietämään G-voimia ja lentämään lentokonetta. Miltä tällainen realismin tavoittelu näyttää, se nähdään n. vuoden päästä, kun Top Gun: Maverick saa ensi-iltansa.

Top Gun: Maverick -traileri:

Lähde: Screenrant

Kuva: Universal

R. Isoviita 23.07.2019 klo 06:10

Aladdin-näyttelijöiden erikoinen työtilanne puhuttaa

Nimiosaa elokuvassa näytellyt Mena Massoud valittelee työpulaa, sivuosassa nähty valkoihoinen näyttelijä saa oman sarjan.

M. Night Shyamalan raotti leffasuunnitelmiaan

Jännitystä tulossa.

The Irishmanin jälkeen: Scorsese ja DiCaprio jälleen yhteistyöhön

Martin Scorsesen kuvaaja kertoo uudesta elokuvasta.