Ridley Scott suunnittelee luopuvansa tutusta Alien-hahmosta

Ohjaaja Ridely Scott (kuvassa) aikoo laittaa tuulemaan. Hänen uusin, selvästi Oscar-kisaa varten suunnattu tosipohjainen kidnappauselokuvansa All the Money in the World kuvataan osittain nyt uudelleen, koska sen skandaalikäryinen tähti Kevin Spacey halutaan vaihtaa toiseen, parempimaineiseen näyttelijään. Scott suunnittelee tämän lisäksi isoa muutosta Alien-franchisessa.

Hänen kuulu tieteisleffasarjansa ei jatkossa tule käyttämään enää xenomorph-hahmoja, tai ainakin hän pyrkii vähentämään niiden näkymistä radikaalisti. Seuraavasta sarjan elokuvasta on näillä näkymin tulossa viimeinen, jossa näitä hirviömäisiä olentoja saatetaan nähdä.

- Me etenimme Covenantiin ikuistaaksemme ajatuksen ja kehittääksemme uudelleen alienien maailmankaikkeuden… Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että hirviö on melkein lopussa. Pitää kehitellä jotain muuta. Se pitää vaihtaa muuhun, Scott tuumailee THR:n haastattelussa.

Tänä vuonna julkaistu Alien: Covenant ei ollut lippuluukuilla odotetun kaltainen menestys, johtui se sitten hahmoista, käsikirjoituksesta tai mistä tahansa. Alien-leffojen joukossa se on ollut koko sarjan viidenneksi katsotuin. Mutta koko vuoden katsotuimpien leffojen listalla se on vasta sijalla 39.

Lähteet: THR, CinemaBlend, Deadline, Box Office Mojo

Kuva: 20th Century Fox/Alien: Covenant, 2017

R. Isoviita 09.11.2017 klo 14:39

Pennywise-klovni palaa

Stephen Kingin teokseen pohjaavan elokuvan jatko-osa etenee.

Black Panther väisti trollit – melkein kokonaan

Marvel-leffan näytöksissä ei ole ihan niin hurja meininki kuin jotkut väittävät.

Huippunäyttelijä Daniel Day-Lewis hankki uutuuselokuvaansa varten uuden taidon

Metodinäyttelijä tarttui saksiin ja neulaan.

Venomista Call of Dutyyn? Tom Hardya saattaa seuraavaksi kutsua videopelileffa

Elokuvan suunnittelu vasta alkutekijöissään.

Tätäkään et ehkä halua Fifty Shades -trilogian uusimmasta osasta tietää

Näyttelijätär Dakota Johnson teki paljastuksen leffan kuvauksista.