Onko alkuperäisen Blade-leffan tähti Wesley Snipes mukana uudessa versiossa?

Tieto siitä, että Marvel haluaa käynnistää uudelleen vampyyrileffasarjansa Blade saapui jo lähes pari vuotta sitten. Alkuperäisessä 1990-luvulla aloitetussa leffasarjassa nimihenkilönä patsasteli Wesley Snipes, mutta rebootin päärooliin valittiin Mahershala Ali. Oscar-voittaja Alilla todennäköisesti riittää kykyjä monenlaiseen osaan, joskin fanikunnassa on myös heitä, jotka ovat kaipailleet Snipesiä mukaan Bladen uuteen tulemiseen.

Snipesiltä on sittemmin myös tiedusteltu, onko hän mukana uudessa versioinnissa vai ei. Näin tähti kommentoi asiaa itse:

- Ei sitä koskaan tiedä. Oikeissa olosuhteissa olen valmis näyttelemään kaikkien kanssa. Tiedän, että ihmiset liittävät minut siihen rooliin.

Virallisesti Snipesiä ei ole pyydetty vielä elokuvaan osalliseksi edes cameo-rooliin. Hänen kommenttinsa antaa kuitenkin ymmärtää, ettei hän välttämättä kieltäytyisi tarjouksesta.

Lähteet: ET, Cinemablend

Kuva: Marvel Enterprises/New Line Cinema/ Blade, 1998

R. Isoviita 25.02.2021 klo 11:51

Stunt-naisen rooli toi hänelle elinikäisen porttikiellon

Borat 2:n kuulu temppu vaati isosti harjoittelua ja löi leiman tekijöihinsä.

Kehutun heavyleffa Sound of Metalin tähden lähipiirin reaktiot Oscar-ehdokkuudesta voivat yllättää

Kunnianosoituksen arvo riippuu niin monesta seikasta…

Ohjaaja Gore Verbinski paljasti yksityiskohtia flopanneen lännenseikkailunsa takaa

Ihmissuden ulvonta jäi sentään vain paperille.

Kaikki tämä uudesta Indiana Jones -leffasta tiedetään nyt

Sarjan viides elokuva sai uuden näyttelijäkiinnityksen.

Netflixin lopettaman kulttisarjan tekijät pyytävät apua faneilta

Hillittömiä mysteerinäytöksiä halutaan tehdä lisää.