Mad Maxin jatko-osaa ei saada pian

8.1.2016 07:02

Mad Max: Fury Road on mukana sekä Oscar- että Golden Globe -suosikkien joukossa. Palkintogaaloja odotellessa ohjaaja George Milleriltä on kyselty tarinan jatkosta. Jo viime vuoden lopulla Miller kertoi ideoineensa Mad Maxin uudelle tulemiselle jatkoa.

– Uskokaa tai älkää, on kaksi tarinaa lisää, jotka todella haluan kertoa […]. Nämä tarinat syntyivät melkein kuin itsestään, kun odotimme [Fury Roadin] kuvauksissa sopivaa jatkamishetkeä ja istuskelimme kirjoittamassa tarkkoja taustakertomuksia, Miller totesi tuolloin Den of Geekin haastattelussa.

Paluu kuumaan erämaahan saa kuitenkin odottaa. Miller toisti hiljattain EW:n haastattelussa olevansa edelleen kiinnostunut tekemään jatkoa Mad Maxille, mutta sitä ennen hän haluaa luultavasti ottaa käsiinsä jotain muuta.

– Minulla on mielessäni jotakin vähän pienempää ennen paluuta hiekkaerämaahan, jotakin, joka on sen verran tämänpäiväistä, että voimme tehdä sen valmiiksi melko nopeasti. Ja siinä ei myöskään ole liikaa teknisiä kommervenkkejä. Se on myös jotakin enemmän näyttelemiseen pohjaavaa, Miller kuvailee uutta projektiaan.

Ohjaaja ei paljastanut tarkemmin, mitkä Mad Max: Fury Roadin hahmoista saattavat saada jatkossa syvemmän käsittelyn valkokankaalla. Joka tapauksessa nyt näyttää siltä, että Mad Maxin maailmaan ei palata ainakaan vuoteen, jos kahteenkaan.

Lähteet: Den of Geek, EW, Variety

Kuva: Warner Bros.