Toxic on niin huono, ettäs sitä on pakko rakastaa.

1.7.2003 10:21

Alkuperäinen nimi:The Toxic Avenger
Valmistusvuosi:1985

Melvin Junko(Torgl) on surkea nössö, joka on töissä punttisalilla. Kaikki punttisalilla käyvät inhoavat Melviniä niin paljon, että järjestävät tälle pienen kepposen. He huijaavat Melvinin pukeutumaan vaaleanpunaiseen balettipukuun ja pussaamaan lammasta. Tämän jälkeen bodaajat ja muut lähtevät ajamaan Melviniä takaa ja tämä hyppää paniikissa ikkunasta ulos. Melvin vaan ei tiennyt, että ikkunan alle oli pysähtynyt rekka täynnä myrkky-jätteitä. Melvin molskahtaa suoraan yhteen myrkkyjätetynnyriin ja tämän seurauksesta hän muuttuu Toxic Avengeiksi.

Toxic Avenger auttaa viattomia ja repii pahiksia kappaleiksi. oli tylsä iltapäivä ja halusin nähdä täydellistä roskaa. Joten katsoin The Toxic Avengerin. Toxic Avenger on Troma yhtiön ehkä suurin menestys. Jokainen Troma elokuva on täynnä mauttomuuksia ja rankkaa väkivaltaa. Toxic ei ole mikään poikkeus. Toxic on vaikea arvostelun kohde sillä se ei ole hyvä, mutta ei se niin kauhean huonokaan ole. Sana roska kuvaa Toxickia parhaiten.

Elokuvan näyttelijät ovat huonompia kuin huonot näyttelijät ja ohjaus ontuu pahasti. Budjetti on ollut naurettavan pieni, tehosteet huonoja ja maskeeraukset perseestä. Toxic on niin huono, ettäs sitä on pakko rakastaa. Toxic on kulttielokuva ja minä inhoan tätä elokuvaa. Silti annan sille täydet, koska harvoin näkee tällaista roskaa. Toxic ei ole saanut kauhean myönteistä kritiikkiä, mutta silti se on poikinut kolme jatko-osaa ja lasten piirretyn. The Toxic Avenger on kulttielokuva ja ilmiö jollaisia on harvassa.

nimimerkki: Ash

Arvosteltu: 01.07.2003