Top Secret! on täydellinen komedia.

6.9.2003 10:29

Alkuperäinen nimi:Top Secret!
Valmistusvuosi:1984

Tehtyään ”Hei, me lennetään”, tekivät Zucker, Abrahms ja Zucker parhaan elokuvansa ikinä. Se paras elokuva on elokuva on Top Secret! Top Secret! on samanlainen kuin ”Hei, me lennetään” tai ”Mies ja alaston ase”, kaikissa kolmessa lentää vitsi joka toinen sekuntti.

Top Secret! on pinellä budjetilla tehty komedia jossa amerikkalinen rocktähti Nick Rivers (Kilmer) lähtee Itä-Saksaan keikalle. Siellä hän kuitenkin tapaa tytön (Gutteridge), jonka isä on kidnapattu, Tytön isän pitäisi valmistaa Itä-Saksalle solaris-pommi. Elokuvan pääosassa on ensimmäisessä elokuvassaan esiintyvä, loistava, Val Kilmer.

Top Secret! on edelleen hänen paras elokuvansa. Top Secret! parodioi sota- ja Elvis-elokuvia. Elokuvassa on paljon hauskoja lauluja joista jokaisen (paitsi Itä-Saksan kansallislaulun) laulaa Val Kilmer kohtalaisen hyvällä lauluäänellään. Ohjaus toimii ja käsikirjoitus on erittäin hauska ja idearikas. Joten onko mielestäni Top Secret!:ssä mitään vikaa. Vastaus on EI! Top Secret! on täydellinen komedia. Se on täynnä hauskoja juttuja, tapahtumia ja hahmoja. Jos haluatte nauraa, katsokaa Top Secret!

nimimerkki: Ash

Arvosteltu: 06.09.2003