Salaisuuksien kammio on paljon mielenkiintoisempi ja jännitävämpi kuin Viisasten kivi.

6.12.2002 21:05

Harry Potter tuli taas ja valloitti teatterit. Salaisuuksien kammio on toinen osa Harry Potter kirjojen elokuva versioista. Ensimmäinen elokuva, Harry Potter ja Viistasten kivi, oli suuri menestys, eikä mikään ihme.

Harry Potter on tavallinen poika joka asuu tätinsä ja setänsä luona kurjissa oloissa Englannissa. Hän saa tietää olevensa velho ja aloittaa 11-vuotiaana velhokoulu Tylypahkan. Siellä hänelle koituu paljon pelastettavaa pimeän puolen pahalta velholta, Voldemortilta, joka aikoinaan myös tappoi Harry omat vanhemmat. Toisena vuonnaan Tylypahkassa jokin kulkee ympäriinsä koulussa ja kangistaa oppilaita. Harry saa syyt niskoillen ja siitä alkaakin toisen kirjan jännitysvaiheet. Harry pääsee sisälle salisuuksien kammioon ja tapaa taas kerran Voldemortin.

Harry Potter ja salaisuuksien kammio on paljon mielenkiintoisempi ja jännitävämpi kuin Viisasten kivi. Toisessa elokuvassa ollan jo enemmän perehdytty heidän valho maailmaan eikä esittelyyn kulu niin paljoa aikaa enään. Suosittelen käydä katsomassa! Jos on nähnyt ykkösosan eikä siinä ollut tarpeeksi actionia, niin älä tuomitse kakkososaa sen takia.

Nimimerkki: narcisa

Arvosteltu: 06.12.2002