Oksennus siinä meinasi tulla.

19.6.2004 13:37

Alkuperäinen nimi:The Blair Witch Project
Valmistusvuosi:1999

Päätinpäs tarkastaa tämänkin, kun oli jäänyt väliin ja sattui sopivasti löytymään DVD-julkaisu viidellä eurolla. Tätä on hypetetty paljon ja olen kuullut pelkkää hyvää tästä leffasta. Eli odotukset olivat korkealla. 86 tuhlatun minuutin jälkeen olin aivan ymmälläni. Olin katsonut yhden ehkä huonoimmista kauhuleffoista mitä ikinä olen nähnyt.

Hyviä puolia elokuvasta löytyi vähän; realistisuus ja ”todentuntuinen” ja pelottava legenda Blairin noidasta. Näyttelijät ovat minulle aivan tuntemattomia ja heistä en voi paljoa sanoa, koska suurimman osan ajasta he huusivat toisilleen. Jänittävintä Blair Witch Projectissa olivat juuri Blair-noita ja ne merkit mitä metsästä löytyi. Tämä on yksi niistä poikkeuksista, että jopa jatko-osa oli tätä parempi. Keikkuvalla kotivideokameralla kuvattu materiaali, jota koko elokuva oli, oli myös kamalaa katsottavaa. Oksennus siinä meinasi tulla.

Kaksi pojoa annan Blairin legendasta ja elokuvan ”tunnelmasta”. Monin puolin huono elokuva, ja jos välttämättä haluaa nähdä, niin ei siitä 5 euroa enempää kannata maksaa.

nimimerkki: Lityanko

Arvosteltu: 19.06.2004