Huono kopio Julia Stilesin tähdittämästä Minä ja Prinssi-elokuvasta.

31.5.2008 21:29

Alkuperäinen nimi:First Daughter
Valmistusvuosi:2004

Samatha McKenzie on Amerikan prinsessa. Eikä pelkästään teoreettisesti, sillä nuoren tyttösen isä on maan presidentti. Samatha on etuoikeutettu nuori, jonka elämä on täynnä loistoa ja glamouria, mutta silti tyttö vain haluaisi mahdollisimman normaalin college-kokemuksen, johon kuuluisi juhlimista ja sekoilua opiskelukavereiden kanssa. Tietenkin herra prsidentti yrittää toteuttaa ainokaisensa ainoan unelman, mutta minkäs isä huolelleen voi. Ja mitäs kun Samantha rakastuu opiskeluvalvojaansa?

Irtiotto on kuin huono kopio Julia Stilesin tähdittämästä Minä ja Prinssi-elokuvasta. Juoni on kuivahko ja toteutus huono. Edes söpöilevä Katie Holmes ei pelasta elokuvaa. Ja mikä Michael Keatonia vaivaa kun kaveri on juuttunut ylihuolehtivaisen isän rooleihin? Mutta ei siinä mitään, Keatonilta alkaa tulla jo ylihuolehtivainen asenne luonnostan. Marc Blucaskin on kuin seipään niellyt puupökkelö. Henkivartijoita myöten elokuva on niin täynnä kliseitä kun olla ja voi. Toinen ei puhu ja toinen on todella hauska.

Sanotaan nyt kuitenkin, että Irtiotto ei ole kammottavan huono. Tylsä, mutta kerran katsottava

Arvosteltu: 31.05.2008