Hullumpi versio piilokamerasta.

8.5.2003 19:44

Alkuperäinen nimi:Jackass: The Movie
Valmistusvuosi:2002

En tiedä voiko tätä ihan leffaksi kutsua, juoni kun puuttuu kokonaan, ellei nyt täyttä aivottomuutta voi sellaiseksi kutsua. Mutta enhän minä mitään juonta tässä kyllä odottanut näkevänikään. Sitä suht samaa Jackass -meininkiä voi odottaa, eli joko tykkää tai ei. Eli on turha valittaa et on tähän leffaan rahaa tuhlannut jos ei tykänny, kun kerran tiesi varmaan odottaa sitä samaa toilailua on näkynyt TV:stä jo jonkin aikaa.

Meikäläiseen tää hullumpi versio piilokamerasta nappaa. Poikien temppuhinkin oli käytetty tällä kertaa hieman enemmän rahaa ja vaivaa. Sen huomaa varmaan jo kansikuvastakin, kun jätkät pistää ostoskärrytemppunsa aivan uusiin mittasuhteisiin. Sekin kyllä on selvästi erillaista tässä ”leffassa”, että sensuuria ei ole pahemmin käytetty. Jätkillä näkyy olevan kaljapullo kourassa vähän väliä ja jopa äitien kuullaan tässä kiroilevan ilman yhtään ”piiiiiip” ääntä.

Löytyihän sieltä joukosta pari tylsääkin temppua, mutta muuten oli kyllä naama virnessä katsellessa, jopa ihan tavallisia (kirjaimellisesti) päähänpotkimis hommia. Ällöttäviä juttujahan löytyi varsinkin alapäähän liittyviä, mutta ei silloinkaan voi olla nauramatta poikien tyhmyydyn rajoille (joita ei näy olevan). Kaiken kaikkiaan vatsa lihaksen oli kipeet jälkeen päin.

nimimerkki: tykittäjä

Arvosteltu: 08.05.2003