Disney ei ole ostamassa James Bondia, mutta…

Samu-Sirkan perinteinen joulutervehdys nähdään MTV3:lla 24.12. klo 19.10. Siinä vipeltävät Aku Ankan, Mikki Hiiren ja Pluton lisäksi mm. Tiku ja Taku, ja tarjolla on myös maistiaisia Disneyn uusimmista leffoista. Vaikka Disney omistaa nykyään monien taiteilijoiden luomuksia, joulutervehdyksen sankasta hahmojoukosta ei löydy kuitenkaan esim. James Bondia.

Tosinkin voisi olla. Tuoreessa haastattelussaan Disney-johtaja Bob Iger nimittäin paljasti, että 007 kiinnostaa häntä. Huhtikuussa 25. osansa (No Time to Die) saava elokuvasarja on eittämättä niin massiivinen, että sen huomaamatta jättäminen olisi jo erikoista.

TIME-lehden vuoden liikemieheksi valitsema Bob Iger mainitsi James Bondin, kun häneltä kysyttiin, minkä luomuksen hän ostaisi, mikäli hän saisi valita Harry Potterin, Gandalf-velhon ja James Bondin väliltä. Igerin vastaus kuului lyhykäisyydessään näin:

- Emme ole juuri nyt ostamassa mitään. Mutta olen aina ollut suuri James Bond -fani.

Lähteet: TIME, CinemaBlend

Kuva: SF Studios/Nicole Dove © 2019 DANJAQ, LLC AND MGM. ALL RIGHTS RESERVED./No Time to Die, 2020

R. Isoviita 24.12.2019 klo 13:16

Parempi kuin Julia Roberts? Pulmuset-tähti uuteen pääosaan

Tosielämän taistelija Erin Brockovichin tarina inspiroi.

Odotetussa Matrix 4:ssä ei nähtäne tuttua agenttihahmoa

Näyttelijä vahvisti poisjääntinsä.

Et taatusti huomannut tätä cameota Star Wars: The Rise of Skywalkerissa

Tähti pysytteli vaihteeksi vaiti.