Lehtiväite: Tom Cruise lähetetään avaruuteen

5.5.2020 05:53

Jo pari vuotta sitten arvuuteltiin, lähteekö Tom Cruisen näyttelemä Ethan Hunt kohta avaruuteen, kun Mission: Impossible -leffasarjan huimapäisiin temppuihin vaaditaan lisää kierroksia. Deadlinen saamien tietojen mukaan Cruisen on tosiaan tarkoitus matkata avaruuteen kuvaamaan uutta elokuvaa, mutta tiettävästi kyse ei kuitenkaan ole Mission: Impossible -jatko-osasta.

Cruise, joka tunnetusti tekee stunttejaan itse, on mm. nähty roikkumassa lentoon nousevan lentokoneen kyljessä ja loikkimassa korkeiden rakennusten katoilla. Oli nyt kyse sosiaalisen eristäytymisen pitkälle viedystä versiosta tai yksinkertaisesti vain halusta siirtyä yhä näyttävämpiin tempauksiin, Cruisen kerrotaan työskentelevän yhdessä Tesla-miljonääri Elon Muskin ja NASA:n kanssa avaruusmatka mielessään.

Vielä ilman virallista nimeä olevan elokuvaprojektin valmistelut ovat varhaisessa vaiheessa, mutta tiedossa on kuitenkin jo se, että leffan lajityyppinä on toimintaseikkailu. Mikäli isoja mutkia ei matkaan tule, Cruise saattaa lähivuosina hyvinkin olla ensimmäisen avaruudessa kuvatun fiktioelokuvan tähti.

Lähde: Deadline

Kuva: Paramount/Mission: Impossible – Fallout, 2018