Fargo: Chris Rockin mukaan seuraava kausi on huomattavasti aiempia isompi

12.3.2020 12:35

Fargo-sarja, joka ammentaa Coen-veljesten samannimisen hirtehisen rikoselokuvan maailmasta, on saamassa jo neljännen tuotantokautensa. Noah Hawleyn luoman sarjan paluuta odotetaan ensin yhdysvaltalaisruuduille huhtikuussa ja myöhemmin muualle maailmaan. Uusin kausi sijoittuu tuttuun tapaan menneeseen aikaan, tällä erää 1950-luvulle.

Sarjassa nyt mukana olevista näyttelijöistä Chris Rock on paljastanut, että luvassa on jotakin paljon aiemmilla kausilla nähtyä isompaa.

– Tämä on suurin Fargo. Sen kokoluokka on valtava. Yleensä Fargo kertoo pieniä tarinoita, jotka lähtevät lapasesta. Niissä on tavallisia ihmisiä, jotakin tapahtuu ja sitten näemme, kuinka ilkeitä tavalliset ihmiset voivat olla. Me lähdemme liikkeelle gangstereista, joten olemme jo alussa pahojen ihmisten parissa ja siitä se vain paisuu, Rock kuvailee.

Kylmässä Chicagossa taltioiduissa episodeissa kuvataan ennakkotietojen mukaan kahden rikollisjärjestön yhteenottoa. Osaansa myös uransa parhaimmaksi, jopa Tony Sopranoa muistuttavaksi kehuva Rock näyttelee sarjassa Loy Cannonia, toisen roistojoukon päällikköä, jonka on kasvatettava vihollisensa lapsi kuin omanaan. Kaudella ovat mukana lisäksi Timothy Olyphant (Deadwood) Dick ”Deafy” Wickwarena, Bond-leffoistakin tuttu Ben Whishaw Rabbi Milliganina, Jason Schwartzman (Moonrise Kingdom) Josto Faddana ja Jack Huston (Ben-Hur) Odis Weffinä.

4. kauden traileri:

Lähteet: Collider, Den of Geek