Christian Balea harkittiin myös uuteen Batman-elokuvaan

Yön ritarissa ja sen kahdessa jatko-osassa Batmanina nähty Christian Bale olisi saattanut olla mukana myös uusimmassa Batman-rainassa. Aiemmin Bale on itse kuitannut huhut huhuina, mutta asiassa on ilmeisesti sittenkin jotain perää. Batman V Superman: Dawn of Justicen ohjaaja Zack Snyder on avautunut tulevan elokuvan alkuvaiheista Filmink-sivuston haastattelussa.

Snyder painottaa, että Teräsmiehestä kertoneen Man of Steelin jatko-osana Batman V Supermanin lähtökohdat olivat erilaiset kuin Christopher Nolanin Batman-trilogiassa.

- Tässä on todella erilainen todellisuus kuin Nolanin elokuvissa. Niissä on oma universuminsa, joten emme voineet palkata Christian Balea, vaikka olisimme halunneet, koska [hänen Batmaniaan] ei ole olemassa meidän maailmassamme. Mutta keskustelimme lyhyesti mahdollisuudesta palkata hänet toiseen rooliin, Snyder kertoo.

Snyderin mukaan hän itse olisi halunnut Balen esim. Batmanin uskollisen palvelijan, Alfredin, osaan. Keskustelut päättyivät kuitenkin pian, koska hänkään ei uskonut yhtälön toimivan. Snyder katsoo, että Balen tuleminen mukaan olisi muistuttanut kaikkia liikaa Nolanin Batman-elokuvista, joissa taas Teräsmiehellä ei ollut mitään sijaa. Henry Cavillin näyttelemä Teräsmies ottaa mittaa Ben Affleckin Batmanista tämän kuun lopulla myös Suomen elokuvateattereissa.

Lähteet: Filmink, Gamesradar, CinemaBlend

Kuva: Warner Bros./ Yön ritari, 2008

R. Isoviita 10.03.2016 klo 06:53

Alienin sijasta ritareita Ridley Scottin tulevassa elokuvassa

Adam Driver mahdollisesti mukana.

Scorseselta kysyttiin naisten asemasta elokuvissaan – ohjaajalegenda tuskastui

The Irishman-ohjaaja on viime aikoina ollut kohun kohteena myös Marvel-kommentistaan.

Jokerin vanavedessä: studio harkitsee erilaista Teräsmies-leffaa

Lisää DC-tarinoita valkokankaille.

Iso teatteriketju järjestää Star Wars -maratonin, joka todella kysyy kuntoa

Jää silti kakkoseksi Marvel-putkelle.

Netflix perui Oscar-palkitun ohjaajan leffan – kuvausten piti alkaa ensi viikolla

Leffan oli tarkoitus perustua menestyskirjailija Knausgårdin elämään.