Patrick Stewart jälleen X-Men-roolissa? Näyttelijä kommentoi väitettä

19.2.2022 23:19

Niin Hugh Jackman kuin Patrick Stewart totesivat X-Men-elokuva Loganin tiimoilta erään tien tulleen päätökseen. Jackman ei palaisi Wolverinen osaan, eikä Stewart professori X:ksi. Nyt, viisi vuotta Loganin ensi-illan jälkeen, Stewartin epäillään kuitenkin pyörtäneen päätöksensä.

Syynä epäilyihin on hiljattain julkaistu Doctor Strange in the Multiverse of Madness -elokuvan traileri, jolla kuullaan varsin tutunoloista ääntä. Uusimman trailerin kohdassa 1:17 kuullaan sanat: ”Meidän pitäisi kertoa hänelle totuus”, joiden lausuja on jätetty poikkeuksellisesti myös nimeämättä videon tekstityksessä. Sanojen lausujaksi on kuitenkin fanikunnan piirissä arveltu Patrick Stewartin tulkitsemaa X-Men-professoria.

Marvel Studios on jo pidemmän aikaa suunnitellut tuovansa X-Men-hahmot osaksi omia elokuviaan. Eri aikalinjoja ja supersankarien maailmankaikkeuksia sekoitteleva Multiverse voisi olla mahdollisuus tähän.

Stewart ei silti myönnä, että hän olisi Doctor Strange -jatko-osassa mukana. Näyttelijä vaikuttaa lähteneen samalle salailulinjalle kuin Spider-Man: No Way Home -elokuvaan Hämähäkkimieheksi Tobey Maguiren ja Tom Hollandin kanssa palannut Andrew Garfield aiemmin. Näin Stewart kommentoi uudesta trailerista käynnistyneitä spekulaatioita:

– Väki on matkinut minun ääntäni siitä asti, kun nousin näyttämölle 60 vuotta sitten. Ei minua voi pitää siitä vastuussa.

Lähde: We Got This Covered

Kuva: SF Studios/Logan, 2017