Marvel-tähti paljasti olleensa aivan puilla paljailla

6.8.2021 14:22

Hollywood-tähtien pintaliitoa katsoessa voi olla joskus vaikea ymmärtää, ettei heidän elämänsä välttämättä ole aina täynnä glamouria. Showpainijan uran näyttelemiseen vaihtanut Dave Bautista (kuvassa äärioikealla) paljasti hiljattain, millaisessa tilanteessa hän oli ennen kuin onnistui saamaan roolin Marvelin megaleffasarjasta.

Guardians of the Galaxy -rainojen jykevää Draxia tulkitseva Bautista toimi painijana WWE:ssä ja sen edeltäjässä kymmenen vuotta, vuoteen 2010 asti. Bautista palasi painimolskille myös tämän jälkeen, mutta jätettyään aktiiviuransa hän ajautui taloudellisesti todella ahtaalle.

– Minulla ei ollut juuri hommia kolmeen vuoteen, kun sain roolin Draxina Guardians of the Galaxyssa. Olin tosissani jättänyt painin ja olisin voinut palata [sen pariin] häntä koipien välissä, mutta [silloin olisin] vain jumittanut paikassa, josta en olisi päässyt eteenpäin, [joten] otin riskin. Sitten sain roolin, mutta en vain koska olin puilla paljailla, [ja kaikki muuttui]. Kun sanon puilla paljailla, taloni oli mennyt panttina, minulla ei ollut mitään. Myin kaiken irtaimen. Myin kaiken, mitä olin hankkinut painilla. Minulla oli ongelmia verottajan kanssa. Olin kadottanut ihan kaiken, Bautista tilittää.

Hän kehuu Marvel-roolin tehneen elämästään parempaa ja onnellisempaa, sillä sen kautta hän pääsi myös muihin tuotantoihin, kuten Zack Snyderin Army of the Dead -leffaan.

– Asiat alkoivat näyttää kuin epätodellisilta siinä vaiheessa. Ei siitä ole niin kauan, kun jouduin lainaamaan rahaa, jotta saisin ruokaa ja pystyin maksamaan vuokrani. Tai lainaamaan rahaa, jotta saatoin ostaa lapsilleni joululahjat. Muutos tapahtui äkkiä, mikä teki siitä epätodellisen tuntuista, Bautista kuvailee.

Lähde: MovieWeb

Kuva: Marvel/Disney/ Guardians of the Galaxy Vol. 2, 2017