Studiopomo salamyhkäisenä Marvel-leffoista

26.6.2018 06:13

Marvel Studios -yhtiön johtaja Kevin Feige suorastaan härnää leffojensa fanikuntaa. Hiljattain Feige kertoi Ant-Man-leffan jatko-osan ja Avengers 4:n välisestä yhteydestä. Nyt mies on kuitenkin heittäytynyt salamyhkäisemmäksi.

Tulevista Marvel-elokuvista, jotka kuuluvat nk. vaiheeseen 4, on vahvistettu tähän mennessä vain kaksi: Spider-Man: Far From Home ja Guardians of the Galaxy Vol. 3, minkä ensimmäisen käsikirjoitusversion ohjaaja-käsikirjoittaja James Gunn on saanut juuri kasaan. Monia Marvel-leffojen faneja askarruttaa silti nyt, ketkä heidän suosikkihahmoistaan vielä ovat hengissä, sillä Avengers: Infinity War -elokuvassa moni hahmo näytti siirtyvän ajasta ikuisuuteen. Kevin Feigeltä ei suuria paljastuksia kannata valitettavasti odotella:

– Me pidämme yksityiskohdat piilossa jatkosta samoista syistä kuin muissakin yhteyksissä. Suurimmaksi osaksi teemme näin siksi, että yllätyksiä olisi luvassa edelleen. Yhden asian kerron… se, että nämä elokuvat ovat olemassa, ei tarkoita, että niistä voisi arvata, mitä tuleman pitää.

Feige tiputti kuitenkin pari tiedonmurua Marvel-elokuvien tulevaisuudesta. Hänen mukaansa hahmogalleriassa on tulossa eräänlainen painopisteen muutos.

– [E]nimmäkseen hahmot ovat olleet miespuolisia. Luulen, että pian me saavutamme pisteen, jossa meillä on paljon hyviä naishahmoja. […] Marvel-sankareista enemmän kuin puolet tulee olemaan naisia, Feige maalailee. Lisäksi hän vihjaa nk. Young Avengers -hahmojen olevan jatkossa jotakin, jota yleisö voi odottaa näkevänsä laajemmin.

Lähteet: CinemaBlend, ScreenRant, MovieWeb

Kuva: Marvel Studios/Avengers: Infinity War, 2018