Kuin Kauniiden ja rohkeiden tekijät olisivat kuvanneet kauhuelokuvan.

6.6.2007 21:20

Alkuperäinen nimi:Are You Scared
Valmistusvuosi:2006

Kuusi tyyppiä herää oudosta rakennuksesta. Heille selviää, että he ovat mukana tosiTV-ohjelmassa nimeltä ”Pelottaako?” Voittaakseen kilpailun jokaisen kilpailijan on kohdattava oma henkilökohtainen pelkonsa. Heitä seuraa kameroilla hämäränoloinen mies, joka antaa myös välillä ohjeita.

Elokuvan pitäisi olla kauhua, mutta se ei ole. Pikemminkin komediaa. Se näyttää siltä kuin Kauniiden ja rohkeiden tekijät olisivat kuvanneet kauhuelokuvan. Are you scared ei ole muuta kuin erittäin huono yritys luoda Saw-elokuvien tasoista jännitystä ja kauhua. Virheitä löytyy niin paljon, että niitä ei jaksa edes laskea.

DVD:n takakannessa lukee ”Et tule pettymään”. No minä ainakin petyin, sillä tässä elokuvassa ei ole mitään hyvää. Huono ohjaaja, huono käsikirjoitus, huonot näyttelijät, huonot tehosteet, huono kuvaus = huono elokuva. Jos jotain positiivista on pakko sanoa tästä elokuvasta, niin se on kesto. Tunti ja kuusitoista minuuttia on silti liikaa tällaista sontaa. En suosittele elokuvaa kenellekään. Se on esimerkki siitä, kuinka huonoja elokuvia nykyään voidaan tehdä.

nimimerkki: Joey

Arvosteltu: 06.06.2007