Koko leffa tuntui joltain päivitetyltä Mortal Kombatilta.

7.7.2005 08:55

Alkuperäinen nimi:Elektra
Valmistusvuosi:2005

Parin vuoden takainen Daredevil leffa on saanut itsenäisen jatko-osan Elektra hahmolle. Leffa floppasikin pahasti maailmalla ja kriitikot haukkuivat sen lyttyyn.

Edellisessä osassa surmansa saanut palkkakmurhaaja Elektra (Jennifer Garner) onkin jälleen hyvässä vedossa. Elektra saa tehtäväkseen mennä syrjäiselle saarelle odottamaan uutta tehtäväänsä. Odotellessaan tehtävää hän tutustuu yksinhuoltaja isä Mark Milleriin (Goran Visnjic) ja hänen 13 vuotiaaseen Abby tyttäreen (Kristen Prout). Elektralle selviää pian, että hänen kohteensa ovat millerin perhe. Elektra ei pystykkään tappamaan heitä vaan auttaa heitä pakenemaan. Tästä hyvästä hän saa peräänsä salaperäisen liiton, jota kutsutaan kädeksi. Käden johtaja Kirigi (Will Yun Lee) tuo ajojahtiin omat porukkansa. Ajojahti voi alkaa ja lopullinen taistelu on ovella.

Koko leffa tuntui joltain päivitetyltä Mortal Kombatilta. Ei tämä nyt ihan Catwomanin tasolla ole, mutta ei kauaksi jääkkään. Alkukohtaus leffassa sen sijaan oli tehokas, jossa, Elektra tappaa Jason Isaacsin esittämän hahmon, mutta sen jälkeen alkoi tasapaksu alamäki. Leffan ideakin on aika kulutettu, montakohan kertaa palkkamurjaaja on palkattu surmaamaan jonkin perhe, mutta ei pysty siihen ja saa omat joukkonsa peräänsä.

Jos Daredevil pari vuotta sitten kolahti tai olet Jennifer Garnerin fani kannattaa tämä tarkastaa, mutta suosittelen vuokrausta.

nimimerkki: andy

Arvosteltu: 07.07.2005