Jackie Chan kuittaisi epäilyt koronavirustartunnasta

Koronaviruksen COVID-19 leviämisen pelko häilyy edelleen myös viihdemaailmassa. MGM-studion kruununjalokivi, Bond-elokuvien sarja, sai sekin tällä viikolla osansa viruspelosta, kun uuden Bond-leffan No Time to Dien ensi-iltaa siirrettiin maailmanlaajuisesti huhtikuusta seitsemällä kuukaudella eteenpäin. Vain hieman ennen tätä esim. Disney+-suoratoistopalvelun lanseeraustilaisuus Lontoossa peruttiin samasta syystä.

Verkossa kiertäneen huhun mukaan julkisuuden henkilöistä Jackie Chan olisi saanut virustartunnan. Huhun perusteella Chan olisi joutunut tästä syystä karanteeniin. Hongkongilainen toimintastara vastasi faniensa huoleen kuitenkin nopeasti sosiaalisessa mediassa.

- Ensinnäkin: kiitos huolenpidostanne! Olen hyvin terve ja turvassa, enkä ole joutunut karanteeniin, Chan kertoi.

Hän paljasti faniensa kaikkialta maailmasta myös lähettäneen hänelle erityisiä lahjoja. Chan kehui lähettäjiä ajattelevaisiksi, sillä hänelle on kerääntynyt suojanaamareita yli oman tarpeen. Tähti lupasikin toimittaa niitä henkilökuntansa välityksellä eteenpäin järjestöille, jotka auttavat kansalaisia suojautumaan virusta vastaan.

Lähteet: Variety, CinemaBlend, The National

Kuva: Gage Skidmore

R. Isoviita 06.03.2020 klo 22:09

Marvel-ohjaaja valaa uskoa faneihin viivästysten keskellä

Useat elokuvat ovat saaneet uuden ensi-iltapäivän pandemian takia.

Odotitko Indiana Jonesin paluuta tai The New Mutantsia? Disney päivitti julkaisukalenteriaan

Hattu pysyy telineessä, mutantit kätköissään.

Amerikkalaisstudio tarjoaa leffafriikeille erityisnäytöksiä verkossa

Focus Features aloittaa maanantaispesiaalit.