Lisää Hulkia? Mark Ruffalo ei sulje mahdollisuutta pois

Isoksi vihreäksi ärjyjäksi muuttuva tiedemies Bruce Banner on saanut sooloelokuvan mm. vuonna 2008. Tämän Marvel-sankarin omien seikkailujen menestys ei kuitenkaan ole ollut kaksinen, jos sitä verrataan esim. Iron Man -leffoihin. Hulkilla on tunnetusti ollut oma tarinankaarensa Avengers-elokuvissa, mutta Avengers: Endgamen hahmon tulevaisuus on ollut auki.

Banneria ja Hulkia viimeisimmissä ei-animoiduissa Marvel-rainoissa näytellyt Mark Ruffalo paljastaa kuitenkin puhuneensa jatkosta studion johdon kanssa.

- Kevin Feige kysyi minulta juuri viime viikolla, jos minulla olisi enemmän ideoita tai tarinoita Hulkiin liittyen. Ja minä sanoin, että joo, joitakin tarinoita on vielä kertomatta, Ruffalo toteaa.

Näyttelijä on ollut mukana hautomassa ajatuksia Hulkin osalle aiempiin Avengers-elokuviin. Hänen mukaansa Marvelin johtaja Kevin Feige kutsui hänet nyt miettimään, mikä Hulkin paikka on jatkossa Marvelin elokuvauniversumissa. Vaikka soololeffaa ei ole virallisesti mainittu, Ruffalo nähtäneen yhä Hulkina ainakin muissa Marvel-seikkailuissa.

Lähde: CinemaBlend

Kuva: Marvel/Disney/ Avengers: Endgame, 2019

R. Isoviita 28.11.2019 klo 11:57

Jason Bourne -aiheinen sarja päättyi – mitä seuraavaksi?

Leffasarjan tuottaja vihjailee tulevasta.

Christopher Nolanin ja James Cameronin henkilökohtainen leffamaku saattaa yllättää

Huippuohjaajat eivät suinkaan rentoudu vain huippuohjaajien tuotosten äärellä.

Justice League: Ohjaaja Snyderin versio julkaistaan sittenkin!

Hartaasti toivottu näkemys.