Matrix 4: Michael B. Jordan kommentoi roolipuheita

Matrix 4 on tekeillä, ja kuten aiemmin on uutisoitu, Keanu Reeves ja Carrie-Anne Moss ovat palaamassa sen maailmaan. Heidän näyttelemiensä Neon ja Trinityn lisäksi alkuperäisissä elokuvissa merkittävää roolia näytelleen Laurence Fishburnen (kuvassa) mukana olosta ei kuitenkaan ole puhuttu.

Alustavien tietojen pohjalta Fishburnen tutuksi tekemän Morpheuksen osaan haluttaisiin nuorempi näyttelijä. Huhujen perusteella Rocky-leffasarjaa jatkaneissa Creed-elokuvissa nähty 32-vuotias Michael B. Jordan kiinnostaisi Matrix 4:n tekijöitä. Jordan on myöntänyt olevansa Matrix-elokuvien ihailija. Toronton elokuvafestivaaleilla tuoreeltaan haastatellun näyttelijän kommentti ei kuitenkaan nosta isoja toiveita Matrix-roolin suhteen:

- Ne ovat huhuja, minä en tiedä. […] On aina mairittelevaa kuulla olevansa mukana tällaisissa huhuissa ja jutuissa… Katsotaan, miten asiat etenevät, kukapa tietää.

Jordanilla on paljon kysyntää. Hänet on nostettu hiljattain mm. yhdeksi vaihtoehdoksi seuraavan Creed-elokuvan ohjaajan pestiin. Jos tämä asetelma toteutuu, näyttelijä tuskin ehtisi mukaan myös Matrix 4:ään, vaikka häntä siihen pyydettäisiin.

Lähteet: E!, We Got This Covered, Movieweb

Kuva: Warner Bros./The Matrix Reloaded, 2003

R. Isoviita 08.09.2019 klo 16:53

Justice League -tuottaja vastaa näyttelijä Ray Fisherin syytöksiin

Fisher ilmaisi pettymystään ohjaaja Joss Whedonia kohtaan.

Näyttelijälegendan rasististen puheiden takia vaaditaan isoja muutoksia

John Waynen sanomisia pureksitaan yhä.

Ohjaaja Joss Whedonille syytteitä kelvottomasta käytöksestä

Kuoppaisen tien kokenut Justice League jälleen osana kohua.