Magic Mike -show tulee

Jo kaksi elokuvaa poikinut näyttelijä Channing Tatumin osittain omakohtaisiin kokemuksiin perustuva tarina Magic Mikesta ja hänen työstään laajenee lavashow'ksi. Tatum ilmoitti asiasta sosiaalisessa mediassa joitakin tunteja sitten. Magic Mike Live -niminen spektaakkeli julkistettiin paidattomien miesten ja suloisten koiranpentujen kera - totta kai.

- Mietiskelin, mikä on seuraava askel Magic Mikelle? 2D - sen olemme tehneet jo kahdesti. 3D - se ei ole ollut coolia sitten Avatarin. Virtuaalitodellisuus - äh, en tiedä, Tatum kertoo mainospuheessaan vaihtoehdoista, jotka lopulta jäivät elävän lavashow'n jalkoihin. Kyseinen tapahtuma pyörähtää käyntiin Las Vegasin Hard Rock -kasinohotellissa ensi vuoden maaliskuussa.

Jotta esitys varmasti olisi sellainen kuin vähäpukeisista miestanssijoista pitävät se haluavatkin olevan, sitä suunnitellaan yleisön toiveiden mukaan. Omia ehdotuksia spektaakkelia varten voi antaa osoitteessa magicmikeasks.com.

Elokuvien hengessä Magic Mike Liven lupaillaan tarjoavan täyden 360-asteen säkenöivä ja tirisevän kuuma akrobaattinen striptease-tanssishow. Channing Tatum ei tiettävästi ole tällä erää itse nousemassa lavalle, mutta hän vastaa kokonaisuudesta kulisseissa.

Lähteet: EW, US Weekly, Twitter, Facebook

Kuva: Atlantic Film/ Magic Mike

R. Isoviita 05.05.2016 klo 14:27

Justin Bieber haastoi Tom Cruisen vapaaottelukehään

Lopputulos ei suuresti yllätä.

Bradley Cooper ja Guillermo del Toro yhteistyöhön?

Leonardo DiCaprion nimi liitettiin aiemmin samaan leffaan.

Ridley Scottin Gladiator 2 - tämä leffasta tiedetään nyt

Käsikirjoittaminen on käynnissä.

Pyysikö tätä joku: Spice Girls -elokuva tekeillä

Ysäritähdet mukana.

Marvelin Loki-sarjasta ensimmäinen kuva julki

Tom Hiddlestonin uumoillaan olevan TV-sarjassa mukana.