Magic Mike -show tulee

Jo kaksi elokuvaa poikinut näyttelijä Channing Tatumin osittain omakohtaisiin kokemuksiin perustuva tarina Magic Mikesta ja hänen työstään laajenee lavashow'ksi. Tatum ilmoitti asiasta sosiaalisessa mediassa joitakin tunteja sitten. Magic Mike Live -niminen spektaakkeli julkistettiin paidattomien miesten ja suloisten koiranpentujen kera - totta kai.

- Mietiskelin, mikä on seuraava askel Magic Mikelle? 2D - sen olemme tehneet jo kahdesti. 3D - se ei ole ollut coolia sitten Avatarin. Virtuaalitodellisuus - äh, en tiedä, Tatum kertoo mainospuheessaan vaihtoehdoista, jotka lopulta jäivät elävän lavashow'n jalkoihin. Kyseinen tapahtuma pyörähtää käyntiin Las Vegasin Hard Rock -kasinohotellissa ensi vuoden maaliskuussa.

Jotta esitys varmasti olisi sellainen kuin vähäpukeisista miestanssijoista pitävät se haluavatkin olevan, sitä suunnitellaan yleisön toiveiden mukaan. Omia ehdotuksia spektaakkelia varten voi antaa osoitteessa magicmikeasks.com.

Elokuvien hengessä Magic Mike Liven lupaillaan tarjoavan täyden 360-asteen säkenöivä ja tirisevän kuuma akrobaattinen striptease-tanssishow. Channing Tatum ei tiettävästi ole tällä erää itse nousemassa lavalle, mutta hän vastaa kokonaisuudesta kulisseissa.

Lähteet: EW, US Weekly, Twitter, Facebook

Kuva: Atlantic Film/ Magic Mike

R. Isoviita 05.05.2016 klo 14:27

Tommy Lee Jones luimistelee seuraavaksi salaliittoteoreetikkona

Leffaan tulossa liuta muitakin tuttuja näyttelijöitä.

Guillermo del Toron kolmas Hellboy – nähdäänkö sitä missään muodossa ikinä?

Tämän vuoden leffasta vastasivat toiset tekijät.

Disneyllä suunnitteilla myös Bambin uusi versio

Mm. Viidakkokirjan ja Leijonakuninkaan vanavedessä.