Trespass

Alkuperäinen nimi:Trespass
Valmistusvuosi:2011
Pisteytyksiä: 75
Tarkka arvio: 2.42

Timanttikauppias Kyle Miller (Nicolas Cage), hänen vaimonsa (Nicole Kidman) ja teini-ikäinen tyttärensä (Liberato) valmistautuvat viikonlopun viettoon hulppeassa talossaan. Tytär haluaisi lähteä ystäviensä kanssa juhliin, mutta vanhemmat eivät anna tähän lupaa. Kiellosta piittaamatta tyttö livahtaa juhlimaan eikä ole paikalla, kun naamioituneet miehet tunkeutuvat taloon ja ottavat Millerit panttivangikseen.

Seuraa piinaavan jännityksen ja epätietoisuuden täyttämiä tunteja. Niiden kuluessa tunkeilijat paljastavat tietävänsä talosta ja sen omistajista enemmän kuin pitäisi.

Mistä on kyse? Keitä miehet ovat? Ja ennen kaikkea, mitä he haluavat?

Joel Schumacherin (Phone Booth) ohjaaman toimintaelokuvan pääosissa nähdään Nicolas Cage, Nicole Kidman, Cam Gigandet ja Liana Liberato (Trust).

Arviot

Nauru pidentää ikää, huutonauru tuplaten.

Alta paljastuva arvosana ei suinkaan ollut virhepainallus jos niin luulette. Trespass tarjosi minulle monen viikon huutikset yhdellä istumalla, harva leffa pystyy moiseen urotekoon enää tässä vaiheessa harrastustani. Totta Joosua semmoinen elokuva ansaitsee pidemmän sepustuksen, sillä eihän tätä kämäistä nerokkuutta ole mahdollista kahdella sanalla avata auki. Maailmanhistorian puheliain talonvaltaus muodostaa hupaisuutensa kahden jalan varan: 1. samanaikaisesti […]

Arvosteltu: 11.08.2019

Kommentit & Pisteytykset