Yksi seikka ei ollut Jeff Bridgesin mieleen Marvel-tuotannossa

Marvel Studios on sarjakuvaleffatuotantonsa alusta alkaen käyttänyt elokuvissaan nimekkäitä pitkän linjan näyttelijöitä uudempien tulokkaiden rinnalla. Keino on ollut toimiva, sillä kokeneilla tähdillä on sivurooleissakin erityistä voimaa. Jeff Bridges kuuluu tähän näyttelijäjoukkoon, mutta hän ei muistele Marvel-keikkaansa pelkästään hyvällä.

Bridges näytteli Robert Downey Jr:n kanssa Marvel Studiosin tuotantojen alkupäähän kuuluvassa Iron Man -elokuvasarjassa. Pahis Obadiah Stanena nähty Bridges kehuu yhteistyötä Downey Jr:n ja ohjaaja ja käsikirjoittaja Jon Favreaun kanssa:

- Olin onnekas [saadessani tilaisuuden työskennellä] heidän kanssaan, koska he ovat molemmat mainioita improvisoimaan ja vietimme pari viikkoa työstäen käsikirjoitusta ja harjoitellen yhdessä, koska emme pitäneet alkuperäisestä käsikirjoituksesta ja päätimme korjailla sitä sieltä ja täältä.

Kun kuvausten oli määrä alkaa, Marvelin signaali oli kuitenkin se, että käsikirjoitus ei kelvannutkaan ja muutoksia tarvittaisiin lisää. Bridgesin mukaan kukaan ei oikein tuntunut olevan selvillä, mitä käsikirjoitusta käytettäisiin. Favreau paranteli tekstiä käsikirjoittajakumppaniensa kanssa.

- Olin ihan hermot pinnassa, kunnes aloin katsoa asiaa vähän toisin ja totesin itselleni: "Jeff, rauhoitu. Olet mukana 200 milj. dollarin opiskelijaleffassa. Ota vaan rennosti ja pidä hauskaa. Ja se tavallaan ajoi asian."

Lähde: Variety

Kuva: Marvel Studios/ Iron Man, 2008

R. Isoviita 22.07.2022 klo 15:21

Näyttelijä Anne Heche 1969-2022

Vakava onnettomuus.

Efektipuolen tekijöiden ahdingosta kaikuu karuja huhuja

Marvelin tallissakaan asiat eivät ole niin hyvin kuin ulospäin voi näyttää.

Karate Kid -leffasarja saa jatkoa, mutta ilman Jaden Smithiä

Uusi nuori, uudet murheet.

70’s Show’n tähti paljasti sairastuneensa vaikeasti

Ashton Kutcherilla oli hankala vuosi.

Clu Gulager on kuollut

Tähti ehti kunnioitettavaan ikään.