Konkaritähti Sam Neilliä arvelutti eräs seikka uudessa Jurassic World -elokuvassa

22.5.2022 23:35

1990-luvun alussa startannutta Jurassic Park -elokuvien sarjaa jatkaneesta Jurassic World -jatkumosta julkaistaan pian uusi osa. 8.6.22 myös meillä ensi-iltaan tulevassa rainassa nähdään odotetusti vanhoja tuttuja Jurassic Park -tähtiä.

Jeff Goldblum on jälleen kerran kaaosteoreetikko Ian Malcolm, Laura Dern esihistorialliset olennot tunteva Ellie Slatter ja Sam Neill hänen kollegansa Alan Grant. Colin Trevorrowin ohjaama ja osin myös käsikirjoittama raina heittää sankarit tilanteeseen, jossa dinosaurukset ovat levittäytyneet ympäri maailmaa ja ihmiset pyrkivät elämään niiden rinnalla.

Alkuperäisten Jurassic Park -leffojen tähtikolmikosta kenenkään ei ole kerrottu empineen tarjousta lähteä tähän leffaan mukaan. Sam Neilliä alkoi tosin arveluttaa kesken kuvausten eräs seikka. Näin näyttelijä kertoo tilanteesta:

– Koin synkän hetken, pakko kertoa. On kohta, jossa olemme kaikki yhdessä ja meidän pitää juosta kuin hullut, ettei henki menisi. Siinä sitten odotellaan kameroiden käynnistymistä ja [Chris] Pratt lämmittelee itseään kohtausta varten, ja Mamoudou [Athie] juoksee jo paikoillaan… Ja [Laura Dern] on timmissä kunnossa, tiedämme hänet urheilulliseksi tyypiksi, ja hän venyttelee myös. Ja minä olen siinä, että: ”Olen 20 vuotta vanhempi kuin muut tässä, enkä ole varma, pystynkö tähän. Nyt kyllä käy niin, että mekaaninen dinosaurus syö minut, koska en usko pystyväni pinkomaan niin lujaa kuin muut.” He ovat niin hyvässä kunnossa ja nuoria ja minulta lähtee henki. Mutta onneksi pysyin mukana.

Lähde: CinemaBlend

Kuva: Universal/ Jurassic World: Dominion, 2022