Josh Brolin paljasti, minkä Marvel-pahiksen näyttelemistä hän nautti enemmän

Harvalle näyttelijälle koituuu tilaisuus hypätä kahden eri Marvel-hahmon rooliin, saati sitten kahden Marvel-pahiksen nahkoihin. Josh Brolin edustaa tätä vähemmistöä. Näyttelijä on esittänyt sekä mahtavavoimaista Thanosia että Deadpoolin arkkivihollista, Cablea.

Näistä ensin mainittu teki valtavaa tuhoa Marvel-sankarien keskuudessa Avengers: Infinity War -rainassa. Moista on vaikea ylittää, eikä Thanosin tarinasta jäänyt muutenkaan paljon kertomatta, joten hahmoa nähdään tulevissa Marvel-elokuvissa pienemmällä todennäköisyydellä kuin Cablea. Cablen odotetaan palaavan valkokankaille Deadpool 3:ssa - jahka elokuva saa studion hyväksynnän.

Brolinin mielestä Thanosin näyttelemien oli kuitenkin mieluisampaa kuin Cablen. Hän vertaa Thanos-rooliaan jopa legendaarisen Marlon Brandon tulkitsemaan eversti Kurtziin Francis Ford Coppolan Ilmestyskirja. Nyt -sotadraamassa.

- Tämä kaveri on [samaan tapaan] hyvin hankalasti saavutettavissa ja mielipuolinen mutta se, mitä hän sanoo, on järkevää ja runollista. Pidin siitä, että pääsin tekemään Avengers-elokuvassa jotakin Ilmestyskirja. Nyt -leffan kaltaista. […] Deadpool oli vaikea. Vaikka se oli hauskaa, se oli vaikeampaa. Se oli enemmänkin kuin liiketoimi, sellaista että: "Meidän täytyy tehdä tämä näin", mitä en kokenut Avengersissa. Sen ohjaajien kanssa palasimme jatkuvasti Scarfaceen tai Hikiseen iltapäivään. Oli se manipulaatiota tai ei, he tiesivät, mitä heittää kehiin, jotta siitä syntyisi jotakin innostavaa.

Lähde: Indiewire

Kuva: Marvel/Disney/Avengers: Infinity War, 2018

R. Isoviita 04.10.2020 klo 16:37

Hugh Grantilla on idea hittielokuvansa jatkon suhteen

Hurmurirooleistaan muistettava näyttelijä kiusoittelee faneja.

Mad Max -ohjaaja kumosi leffastaan kiertäneen erikoisen huhun

Näin oleellista asiaa ei hevillä sivuuteta.

Marvelin uuden supersankarileffan kuvaukset saatiin valmiiksi

Myös Jurassic Worldin tiimoilta kuuluu hyvää.

Odotettu Bond-leffa No Time to Die ehkä Netflixille?

Huippuleffasta on kiinnostunut myös Apple.

Edesmennyt Chadwick Boseman saattaa tehdä vielä historiaa

Näyttelijälle povataan huippupalkintoja.