Tom Holland ja Kevin Feige kommentoivat Spider-Man-tilannetta

25.8.2019 21:27

Vaikka Sony ja Disneyn omistama Marvel eivät toistaiseksi tee yhteistyötä Tom Hollandin tähdittämän seuraavan Spider-Man-elokuvan kohdalla, leffa on kuitenkin yhä suunnitteilla. Uusimpien tietojen mukaan sille oli kiinnitetty käsikirjoittajat jo ennen kuin suuryhtiöt ajautuivat erimielisyyksiin sopimusneuvotteluissaan. Tom Holland on myös nähty Disneyn tämän viikonlopun D23-tapahtumassa.

Hollandin saapuminen D23-tapahtumaan ei silti liittynyt Spider-Maniin, vaan Pixar-animaatioon Onward, jossa hänellä myös on rooli. Sen markkinoinnin ohessa näyttelijä ehti kommentoimaan viikon tapahtumia – joista Spider-Man 3 ei ollut ainut hänen elokuvistaan, mikä on kohdannut ongelmia. Niin ikään Sonyn tuottama Uncharted-elokuva nimittäin jäi ilman ohjaajaa, kun Dan Trachtenberg päätti luopua pestistä. Hän oli viides ohjaaja, jonka piti saattaa videopelisankari Nathan Draken seikkailu valkokankaille.

– Tämä on ollut hullu viikko, mutta haluan kaikkien tietävän, että olen sydämeni pohjasta kiitollinen ja rakastan teitä mielettömästi, Holland kommentoi tilannetta.

Marvel-johtaja Kevin Feige, jonka työpanoksesta Sony aiemmin tiedotti syntyneen vääntöä, ilmaisi myös tuntemuksensa aiheesta:

– Tunnen Hämähäkkimiehestä kiitollisuutta ja iloa. Saimme tehdä viisi elokuvaa Marvelin elokuvauniversumissa hahmon kanssa: kaksi sooloelokuvaa ja kolme Avengers-seikkailua. Se oli unelmaa, jota en uskonut koskaan tapahtuvaksi. Sen ei ollut tarkoitus kestää ikuisesti. Tiesimme, että aika tähän oli rajallinen ja kerroimme sen tarinan, minkä halusimme. Olen siitä ikuisesti kiitollinen.

Lähteet: THR, EW, IGN, Screenrant, We Got This Covered, Deadline

Kuva: Sony/ Spider-Man: Far From Home, 2019