Robert Downey Jr. härnäsi leffafaneja Hawkeyen tilanteesta

17.4.2018 14:30

Marvelin sarjakuvasankari Hawkeye eli Clint Barton on loistanut poissaolollaan tulevan Avengers: Infinity War -leffan markkinointimateriaaleista. Tämä on hämmentänyt faneja, sillä Jeremy Rennerin näyttelemä hahmo on kuitenkin yksi Avengers-tiimin jäsenistä. Jopa Rennerin nimi on puuttunut leffan joistakin näyttelijälistauksista.

Supersankareita Avengers: Infinity Warissa on toisaalta siinä määrin, että jotkut ovat uumoilleet leffan toimivan hyvin ilman jousiampujamestari Hawkeyeta. Mutta nyt elokuvan muut tekijät ovat lisänneet ns. pökköä pesään Hawkeye-mysteeriin. Singaporessa järjestetyssä elokuvan erikoistapahtumassa Robert Downey Jr., eli leffan Iron Man, härnäsi yleisöä toteamalla Hawkeyen olevan ”ainut”, joka kykenee vastustamaan rainan pahista, Josh Brolinin tulkitsemaa Thanosta.

Härnääminen ei loppunut tähän, sillä elokuvan ohjaajien suunnalta heitettiin ilmaan myös väite, että Rennerin hahmo onkin todellisuudessa Thanos itse. Koska Renner tiettävästi on ollut mukana elokuvan kuvauksissa, soppa on nyt varsin kunnolla sekaisin. Suomessa Avengers: Infinity War saa ensi-iltansa 25.4.18, eli ensi viikon keskiviikkona.

Lähde: ScreenRant

Kuva: Marvel Studios/Avengers: Infinity War, 2018