Rekisteriseloste

yllapito@leffatykki.com
3. Rekisterin nimi
Leffatykki.comin käyttäjätietokanta
4. Rekisterin käyttötarkoitus
Sivusto perustuu rekisteröityneiden käyttäjien tietoihin ja näiden lähettämään materiaaliin.
5. Rekisterin tietosisältö
Käyttäjästä tallennetaan vain hänen itsensä sivustolle lisäämät tiedot. Osa tiedoista on salaisia ja säilyvät vain ylläpidon tiedossa.
Pakolliset tiedot:

* Ammatti
* Harrastukset
* Kuvaus itsestä

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Tiedot tallennetaan käyttäjien ilmoittamien tietojen perusteella.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle
Rekisteriin annetut tiedot näkyvät Leffatykki.comissa kohdassa 5. määritellyllä tavalla. Rekisteröityessään Leffatykkiin käyttäjä suostuu siihen, että em. tiedot näkyvät muille Leffatykin rekisteröityneille käyttäjille. Rekisteröityneet käyttäjät voivat muuttaa ja poistaa omia tietoja halutessaan.
Tietoja ei luovuteta ilman erillistä ilmoitusta kolmansille osapuolille EU:n ja ETA:n sisällä eikä ulkopuolella.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet
Jokaisella rekisteröityneellä on käyttöoikeus rekisteriin hänelle myönnetyllä käyttäjätunnuksella. Käyttäjätunnuksella ei kuitenkaan pääse näkemään eikä muuttamaan muita salaisia tietoja kuin rekisteröidyn itsensä tietoja.
Käyttäjä vastaa itse sivustolta poiskirjautumisesta. Eväste (cookie) ei poistu käyttäjän tietokoneelta, mikäli hän ei kirjaudu sivustolta ulos.