The Super Mario Bros. Movie

Alkuperäinen nimi:The Super Mario Bros. Movie
Valmistusvuosi:2023
Pisteytyksiä: 12
Tarkka arvio: 3.13

Illumination ja Nintendo yhdistävät ensimmäistä kertaa voimansa tuodakseen valkokankaalle seikkailun popkulttuurin tunnetuimmista putkimiehistä. Nintendon Mario-pelien maailmaan perustuva elokuva The Super Mario Bros. Movie. kutsuu yleisön ennennäkemättömään värejä pursuilevaan universumiin täynnä toimintaa ja runsasta komediaa. Yrittäessään korjata maan alla kaupungin päävesijohtoa brooklyniläiset putkimiesveljekset kulkeutuvat salaperäisen putken kautta maagiseen maailmaan. Kun veljekset ajautuvat erilleen, Mario lähtee eeppiselle matkalle löytääkseen Luigin. Apunaan Sienivaltakunnan asukas Toad sekä vahvatahtoisen Prinsessa Peachin opetukset Mario löytää omat voimansa.

Kommentit & Pisteytykset

Arz

dbgirl

Prinsessa ja Toad olivat hieman ärsyttäviä mutta muuten tämä oli ihanan värikäs, lapsenmielinen ja rehellisen viihdyttävä koko perheen elokuva. Kaikki pienet yksityiskohdat olivat kivoja, kuten se kun Bowser soittaa pianolla hetken verran sitä pahaenteistä kellarimusiikkia. Itselläni meni moni Mario-viittaus ohi koska olen pelannut lapsena (kauan sitten) vain sitä ekaa Mariota enkä siinäkään aikoinaan kovin pitkälle päässyt. Joskus kymmenisen vuotta sitten Anttilassa kokeilin jotain karttia ja siitä lähtien olen halunnut enempi tai vähempi pelata uudelleen Mariota. Tämä oli kenties paras pelileffa jonka olen nähnyt.

Nimetön
Pikkupuera