Pahat pojat ei ole oikea elokuva. Se on vain ylimainostettu tekele.

18.6.2004 18:12

Alkuperäinen nimi:Pahat pojat
Valmistusvuosi:2003

Nonniin. Vuoden 2003 hittileffa on sitten vuokrattu ja katsottu. Mitkä ovat fiilikset leffan jälkeen? Saatana, heti viivana se roskaelokuva sinne mistä olet ottanut sen, pentu!

Takkusen perhe ei ole onnellinen perhe. Äiti makaa haudassa, isä(Vesa-Matti Loiri) on mielisairaalassa kun hän sairastaa skitsofreniaa. Perheen pojat (Peter Franzén, Jasper Pääkkönen, Niko Saarela, Lauri Nurkse) ovat köyhiä immeisiä, jotka hairahtavat pian rikosten tielle. Sitten alkaakin kassakaapit lennellä ja poliisin tyhmänä pitäminen. Onko tuossa järkeä. Suoraan sanottuna EI.

Pahat pojat ei ole oikea elokuva. Se on vain ylimainostettu tekele. Kaikenmaailan Expertit ja radiokanavat tämän on jo ylimainostaneet. Joka kadunkulmassa niitä pirun mainoksia oli ensi-illan aikoihin ja pennut ravasivat tätä leffaa katsomassa. Muistaako kukaan tätä leffaa nyt tai puhuuko kukaan tästä leffasta nyt. Eipä juuri. Villitys on aina ohimenevä.

Näyttelijäsuoritukset on mitä on. Päänelikkö patsastelee mutta Vesku on hyvä roolissaan, muttei yksin pysty pelastamaan tätä leffaa. Löytyykö toista pelastajaa? Hoi, löytyykö niitä toisia pelastajia, Vesku huutelee. Eipä juuri. Hetkinen… Kari Hietalahti kortsukauppiaana. Hoi, täällä on yksi pelastaja, Kari huutelee.

Käsikirjoitus on uskomattoman huono ja lapsellinen. Markus Selin on näköjään vain tehnyt leffan mainostamisfiiliksissä. Taustalla soi hittimusa, on kerätty pikkulikkojen ihailemia tähtiä kuvaan. Näkyyhän kuvassa myös parit rinnat. Kuulostaako mainostukselta? Päätelkää itse.

Yhteenveto: Huono elokuva. Vesku & Kari-kaksikko pelastaa sen mitä on pelastettavissa. Yksi laukaus leffalle ja puolikas edellämainitulle supersankariparivaljakolle.

nimimerkki: Mask

Arvosteltu: 18.06.2004