Kaikille rämäpäille!

25.5.2008 20:38

Alkuperäinen nimi:Hot Rod
Valmistusvuosi:2007

Stuntmiehenä eläminen ei ole helppoa, varsinkaan kun omaa väkivaltaisen isäpuolen ja joukon pöhköjä kavereita. Tämä on Rod Kimblen elämää. Edesmenneen isänsä jalanjäljissä asteleva Rod on amatööri stuntti, joka haaveilee vielä joskus hyppäävänsä 15 bussin yli mopollaan. Kun Rodin isäpuoli on vakavasti sairas, täytyy hänen alkaa treenata viimeistä koitostaan varten, jotta saisi kerättyä rahat isäpuolen pelastamiseksi. Isäpuoltaan hän tosin vihaa, mutta tahtoo säilyttää ylpeytensä ja koettaa pelastaa tämän hengen, jotta voisi rökittää hänet kunnolla todistaakseen olevansa mies!

Hot Rod on ihan mukiinmenevä ja hauska komedia, jolla on muutamia liian pitkälle meneviä vitsejä lukuunottamatta hauskat hetkensä. Andy Samberg tekee hyvän roolin omaa tietänsä kulkevana stuntmiehenä ja myös hänen kavereitaan esittävät Jorma Taccone, Bill Hader, Danny R. Mcbride ja Isla Fisher onnistuvat rooleissaan olemaan jokainen omalla tavallaan hauskoja. Ihan mukavaa lauantai-illan popcorn-viihdettä tämä on. Mukana on myös menevää kasarimusaa ja hyvä mieli jäi leffan loputtua. Suosittelen kaikille rämäpäille!

Arvosteltu: 25.05.2008